جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ - ساعت ۱۳:۵۰
امام جمعه بجنورد:

برای بازگشت به برجام، آمریکا باید به تعهداتش عمل کند

حجت الاسلام رضا نوری گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای بازگشت آمریکا به برجام باید به تمام تعهدات برجامی خود عمل و همه خسارت‌هایی که بر ایران در این زمینه وارد شده است را پرداخت کند.
برای بازگشت به برجام، آمریکا باید به تعهداتش عمل کند,

به گزارش عصراترک، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان بجنورد اظهار داشت: ماه رجب ماهی پرفضیلت است که اگر فردی توانایی اش را داشته باشد، توصیه می شود حداقل سه روز را در این ماه روزه بگیرد.

حجت الاسلام نوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی عنوان کرد: رای نیاوردن ترامپ تنها سقوط یک رئیس‌جمهور نیست، بلکه برابر است با سقوط نظام آمریکا که رای نیاورده و قطعا از امروز باید به دوران پسا آمریکا فکر کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از سقوط شوروی، شاهد سقوط نظام سرمایه داری و دنیا طلبی هستیم، گفت: لازم به توجه است که در موضوع بیماری کرونا نیز شاهد بودیم که آمریکا حتی توانایی کنترل این بیماری را نداشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اختلافات آمریکا در جنبه های مختلف در حال جریان است، گفت: این اختلافات شامل جمهوری خواه و دموکرات، نژاد سفید وسیاه، اختلاف طبقاتی بین مردم سرمایه‌دار و فقیر است.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه براساس شواهد موجود قطعا افول آمریکا نزدیک شده است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور کنونی آمریکا که نگاهی صهیونیستی و خبیث تر از ترامپ دارد، در طراحی داعش و تقسیم عراق به سه بخش نقش اساسی را عهده دار بوده است.

حجت الاسلام نوری افزود: بنابر بیانات مقام معظم رهبری امروز دیگر آمریکا در حد و اندازه ای نیست که بخواهد برای ایران شرط بگذارد، بلکه این ایران است که برای آمریکا شرط می گذارد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: شرط اول مقام معظم رهبری برای بازگشت به برجام این است که آمریکا به تمام تعهدات برجامی خود عمل و همه خسارت‌هایی که بر ایران در این زمینه وارد شده است، پرداخت کند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک