شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ساعت ۱۷:۸

افتتاح بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمانِ حضرت زینب(س) اسفراین توسط رئیس جمهور +تصاویر

افتتاح پروژه بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمانِ حضرت زینب(س) اسفراین همزمان با ۶ پروژه دیگر در کشور به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور صورت گرفت.
افتتاح بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمانِ حضرت زینب(س) اسفراین توسط رئیس جمهور +تصاویر,

به گزارش سپهرآیین ، رئیس‌جمهور صبح پنجشنبه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) شهرستان اسفراین را همزمان با ۶ پروژه دیگر در سایر نقاط کشور افتتاح کرد.

بیمارستان تک تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب(س) اسفراین با ۶۸ تخت بیمارستانی بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار، با مساحت سه هزار و ۸۰ متر مربع در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین احداث شده است.

اسحاق ایلدرآبادی در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین اظهار کرد:  با افتتاح پروژه بیمارستان تک  تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب اسفراین برای ۹۲ نفر اشتغالزایی شده است ،و این بیمارستان دارای بخش های مراقبت‌های ویژه زنان، نوزادان و هفت اتاق زایمان خصوصی و ۲ اتاق عمل است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین تصریح کرد: بیماران بستری شده بخش زنانِ بیمارستان امام خمینی (ره) در دو روز گذشته به بیمارستان حضرت زینب منتقل شده اند .

ایلدرآبادی افزود: بیمارستان حضرت زینب (س) در حال حاضر پذیرای بیماران است و در روزهای گذشته نیز شاهد عمل‌های طبیعی و سزارین توسط متخصصان مربوطه بوده‌ایم.

وی در ادامه افزود: این بیمارستان در حال حاضر کاملاً فعال می باشد و آماده خدمت رسانی به بانوان شهرستان اسفراین و شهرهای اطراف می باشد .

در آیین افتتاح این طرح درمانی، که با حضور جمعی از. مسئولین شهرستانی صورت گرفت ،حوزه سلامت از طاهر رستمی فرماندار و محسن لعل قادری شهردار اسفراین که در بهره برداری از بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب (س) تلاش و حمایت های بی دریغی از دانشکده علوم پزشکی اسفراین داشتند، تقدیر شد.

همچنین در حاشیه این برنامه ، آشپزخانه نیمه صنعتی بیمارستانبا اعتبار ۸۰۰  میلیون تومان و به مساحت ۲۰۰ مترمربع و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی ره اسفراین با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان با زیر بنای ۲۵ مترمربع افتتاح گردید .

 

انتهای پیام/حسن آبادی

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک