سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ساعت ۱۳:۱۹
وزیر بهداشت:

ایران طی چند ماه آینده صادرکننده واکسن خواهد بود

سعید نمکی گفت: در دو سه ماه آینده ایران به یکی از قطب‌های بسیار مهم واکسن سازی کرونا در منطقه تبدیل خواهد شد و یکی از صادرکنندگان واکسن کرونا در جهان خواهیم بود.
ایران طی چند ماه آینده صادرکننده واکسن  خواهد بود,

 به گزارش عصراترک، پیش از ظهر امروز سعید نمکی، وزیر بهداشت در مراسم ویدیو کنفرانسی بهره برداری از مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق مختلف کشور با اشاره به اینکه سال سنگینی  در رابطه با بیماری کرونا بر ما گذشت، اظهار داشت: با تمام مشکلات پیش رو توانستیم دو هزار و 500 تخت آی سی یو و صدها تخت در کشور راه اندازی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این بود که هیچ بیماری پشت در بیمارستان نماند، گفت: امیدوارم بتوانیم تا اردیبهشت ماه با اندکی حمایت بیشتر این یک هزار و 400 پروژه‌ای که تا سال ۱۴۰۰ قول دادیم را افتتاح کنیم.

 

وزیر بهداشت بیان کرد:  پروژه‌های بهداشتی و درمانی هر هفته در نقطه‌ای کشور راه اندازی و افتتاح می‌شود و یک هزار و 400 پروژه بهداشتی و درمانی تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

 

وی خاطرنشان کرد: در دو سه ماه آینده ایران به یکی از قطب‌های بسیار مهم واکسن سازی کرونا در منطقه تبدیل خواهد شد و یکی از صادر کنندگان واکسن کرونا در جهان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک