چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۲:۵۸
امام جمعه آشخانه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن با عزت، شکوه و عظمت برگزار شد

 حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده با بیان اینکه ملت بزرگ ایران از امام راحل درس هایی چون خود باوری، ایثار، در صحنه بودن  و مقاومت شجاعانه و عمل به تکلیف را آموختند، گفت: امروز ملت ما به واسطه شرایط  متفاوت و ویروس کرونا، 22 بهمن خود را با عزت و شکوه و با عظمت برگزار کردند.
راهپیمایی 22 بهمن  با عزت، شکوه و عظمت برگزار شد,

به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان، حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده امام جمعه آشخانه در مراسم راهپیمایی خودرویی 22 بهمن، ضمن تبریک 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر فجرآفرینان و مردم علاقمند بر نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: باید درس هایی که امام راحل به ما داده را فراموش نکنیم چرا که سعادت دنیا و آخرتمان در پیروی از راه امام، مکتب امام و درس های امام است.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده افزود: اولین درسی که امام راحل به ما داد درس قیام در مقابل ظلم و ستم است، ایستادگی  همراه با اعتقاد و برای خدا مقاومت کردن است که ارزش مضاعف دارد.

 

امام جمعه آشخانه بیان کرد: دومین درس رهبر کبیر انقلاب شکستن ابهت قدرتمندان و مستکبران عالم است، معمولا انسان ها حتی برای مسائل مادی هم حاضر نیستند در مقابل قدرتمندان بایستند و حق  خود را بگیرند، اما حضرت روح الله این شجاعت و جسارت را به  مستضعفین عالم داد که البته یکی از دشمنی های استکبار و طاغوت با آرمان های امام راحل همین است.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده سومین درس امام راحل به مردم ایران را درس همدلی ومقاومت دانست و افزود: آنچه ابر قدرت ها را در مقابل ملت ایران مرغوب کرده  است، وحدت کلمه است.

وی تاکید کرد: وقتی در میان ملتی وحدت کلمه باشد، قدرت آنها چند برابر می شود، علت عقب نشینی های  مکرر دشمن در طول مبازره و بعد از پیروزی انقلاب همین بوده است.

 

وی افزود: هر جا دیدید دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرده است؛ بدانید که وحدت ملت ، استقامت ملت و قدرت رهبری پشت این حرکت  بوده است.

 

امام جمعه آشخانه افزود: چهارمین درس دمیدن روحیه شجاعت به ملت ایران است، امام با ترس مخالف بودند و قران کریم ما را از ترس وا می دارد. درس دیگر رهبر کبیر انقلاب این بود که به نیروی خودتان ایمان داشته باشید به خدا متعال و وعده الهی ایمان داشته باشید.

 

وی افزود: امام به ما آموخت که می شود با دست های بسته اما با قلب هایی پر از ایمان و نصرت الهی یک رژیم طاغوتی مستبد و وحشی که مورد حمایت  شرق و غرب  بوده  را شکست داده  و طومارش را در هم پیچید.

 

 وی تاکید کرد: امام بزرگوار اسلام را از غربت در آورد، مسلمانان حتی در خانه های خود غریب بودند و دشمنان اسلام فرصت اندیشیدن را از مسلمانان گرفته بودند، در چنین شرایطی امام اسلام را احیا کرد.

 وی در ادامه افزود: ملت بزرگ ایران از امام راحل درس هایی چون خود باوری، ایثار، در صحنه بودن  و مقاومت شجاعانه و عمل به تکلیف را آموختند؛ امروز هم الحمدالله ملت ما به واسطه شرایط  متفاوت وویروس منحوس کرونا، 22 بهمن خود را با عزت و شکوه و با عظمت برگزار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده  خاطرنشان کرد: امروز دیپلماسی پارلمانی ما در روسیه ابراز وجود می کند، در عراق دیپلماسی حقوقی ما ، حضور رئس قوه قضایه مورد استقبال مردم و جوانان عراق قرار میگردواین همدلی و همبستکی و اتحاد بین دو ملت را نشان میدهد که این در سایه اسلام و قران و مخصوصا خون های پاک  شهیدان دوملت  است که  اینها قدرت جدیدی است برای نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی ما در منطقه، باید این را به عظمت ببینم و خدا را سپاسگذار باشیم.

انتهای پیام/صدیقی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک