شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس گزارش | کد خبر: ۲۸۳۴۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۲۲ - ساعت ۱۲:۲
بهمن تماشایی ۹۹؛

حاشیه نگاری عصراترک از راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در بجنورد + تصاویر

مراسم بزرگداشت 22 بهمن 99 از ساعت 10صبح امروز چهارشنبه، همزمان با سراسر کشور در33 نقطه استان و در مسیرهای اعلام شده برگزار شد.

به گزارش عصراترک؛ مراسم رسمی بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا به صورت رژه خودرویی و موتوری با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. ساعاتی پیش از شروع راهپیمایی مردم با خانواده های خود در در مسیرهای تعیین شده حضور داشتند و خودروهای خود را با پرچم مقدس کشور و تصاویری از رهبر و سردار سلیمانی تزئین می کردند.

 

 

حضور پرشور جوانان و نوجوانی که وسایل نقلیه خود را با پرچم ایران و عکس‌های شهدا تزئین کرده اند، حضور نوجوانان و جوانان از هیات های ورزشی سوارکاری ، سوار بر اسب از نکات قابل توجه راهپیمایی امسال بود.

 

 

حضور تمام اعضای خانواده در خودروهایی که سرنشینان آن با تکان دادن پرچم ایران از پنجره ماشین، حضور خود را اعلام می کردند.

 


تعدادی از شهروندان هم  با پای پیاده در مسیر های اعلام شده با همراه داشتن ماسک، دستکش  و رعایت فاصله اجتماعی با در دست داشتن عکس شهید سلیمانی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند.
حضور جوانان و ورزشکاران هیات اتومبیل رانی  و موتورسواری در راهپیمایی خودرویی امسال نیز از نکات مورد توجه بود.

 

 

در میان راهپیمایی خودرویی پیرمردان و پیرزنانی حضور داشتند که با پای پیاده بار دیگر ولایت مداری خود را به اثبات رسانده بودند.

 

 

برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیرهای راهپیمایی و خانواده هایی که در مسیر راهپمایی اسفند دود کرده و شادی خود را از چهل و دومین فجر انقلاب اعلام می کردند.

حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی هم در بین افراد حاضر در راهپیمایی به چشم می خورد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه مرکز استان ، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی ، غلامرضا عوض زاده فرماندار بجنورد و تنی چند از مسئولین و روسا استانی و شهرستانی همراه با مردم انقلابی بجنورد در مراسم رژه خودرویی حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک