چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ساعت ۱۸:۴۴

کشف ۲ کیلوگرم هروئین در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از کشف ۲ کیلوگرم هروئین که بصورت حرفه ای در شیلنگ آب جاساز شده بود در عملیات مشترک پلیسی با شهرستان فاروج خبر داد.
کشف ۲ کیلوگرم هروئین در شیروان,

به گزارش پایگاه خبری شیروان، سرهنگ"محمد روهنا" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران انتظامی این فرماندهی و اطلاع از حمل و جابجایی مواد مخدر از نوع هروئین توسط یک دستگاه پراید بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و به موقع ماموران خودروی حامل مواد مخدر در شهرستان فاروج مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: خودروی حامل مواد مخدر که بدون توجه به دستور ماموران همچنان به مسیر خود ادامه می داد سرانجام در یک عملیات پلیسی مشترک با شهرستان فاروج و پس از اینکه ماموران یک گلوله به لاستیکش شلیک کردند متوقف و متهم نیز دستگیر شد. 

فرمانده انتظامی شیروان با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار 2 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین که به طور کاملا حرفه ای در شیلنگ آب و در صندوق عقب جاساز شده بود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد تا مجرمان و سوداگران مرگ در جامعه آزادانه جولان داده و سلامت و امنیت جامعه را مختل کنند، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک