شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ساعت ۱۲:۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی:

فتنه های دشمن از ابتدای انقلاب، همراه نظام بوده است/ ناامیدان از جنگ نظامی نبرد اقتصادی و فرهنگی راه انداختند

حجت الاسلام محمد نجفی زاده با اشاره به اینکه فتنه ها و توطئه های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده است، گفت: این فتنه ها تا به امروز که 42 سال از انقلاب می گذرد ادامه داشته و تمامی ندارد.
فتنه های دشمن از ابتدای انقلاب، همراه نظام بوده است/ ناامیدان از جنگ نظامی نبرد اقتصادی و فرهنگی راه انداختند,خراسان شمالی+بجنورد+محمد نجفی زاده+انقلاب+جمهوری اسلامی

حجت الاسلام محمد نجفی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی، در گفتگو با خبرنگار بجنا اظهار داشت: امام خمینی (ره) اهداف مقدس تمام پیامبران الهی را محقق کرد و با اهدافی که داشت انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.


وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام (ره) و پشتیبانی و وحدت ملت محقق شده است، گفت: این نظام برخواسته از قوانین الهی، مقررات دینی و احکام شریعت، منطبق بر قرآن و سنت و در تضاد با نظام های سلطه و مستکبران بوده است.


حجت الاسلام نجفی زاده اضافه کرد: کسانی که ایران برایشان خانه امنی بود و تمام اختیارات و امکانات کشور را در اختیار دشمن قرار داده بودند، با پیروزی انقلاب منافعشان را در داخل کشور از دست دادند و از ابتدای شکل گیری نظام دست به توطئه، فتنه و تخریب علیه نظام زدند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: راه انداختن غائله گنبد و خلق ترکمن اولین تخریب علیه ایران پس از پیروزی انقلاب بود که آمریکا، صهیونیست ها و مجاهدین خلق به اسم مجاهدین خلق ترکمن، گنبد را به آشوب کشاندند و به آنها کمک تسلیحاتی و نظامی کردند.


وی افزود: به گونه ای در هر نقطه از کشور آشوب هایی را به راه می انداختند، به طور نمونه در خوزستان عده ای را به عنوان عرب وارد میدان کردند که قصد جداسازی این شهر را در سر داشتند، علاوه بر این در تمام شهرهای بزرگ و کوچک ایران فتنه هایی در حال شکل گیری بود که بتوانند پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را سست کنند.


حجت الاسلام نجفی زاده گفت: پس از ناکامی های دشمن در تجزیه ایران، حمله نظامی به ایران را آغاز کردند و با تشویق و تحریک صدام موفق به جنگ علیه ایران شدند که این جنگ خسارت های زیادی را برای کشور به همراه داشت.
وی با بیان اینکه هشت سال جنگ بر ایران تحمیل شد، گفت: آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و بسیاری از کشورهای جهان در این مدت از هیچ تلاشی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکردند، اما کشور با همت جوانان دلیر و غیورش توانست بر دشمن غلبه کند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمنان با شکست در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز، از ادامه توطئه هایشان علیه ایران دست برنداشتند و منافقین را وادار به جنگ های داخلی کردند، یکی از مهم ترین این نبرها عملیات مرصاد بود که منافقین تا کرمانشاه پیش روی کردند اما با قیام مردم این شهر و حضور سپاه و ارتش آنها را نابود کردند.


حجت الاسلام نجفی زاده یادآور شد: آمریکا در اواخر جنگ تحمیلی هشت ساله به صورت مستقیم وارد عمل شد و جنگ دریایی علیه کشور صورت گرفت و هواپیمای مسافربری ایران را بر فراز دریا منهدم کرد، اما با وجود تمام این فتنه ها و جنگ ها علیه ایران، کسی نتوانسته به اصل نظام خدشه ای وارد کند.


وی گفت: علاوه بر این دشمن در سال 88 کودتای مخملی را به بهانه تقلب در انتخابات با هدف براندازی نظام رقم زد، که در این اغتشاشات کشور، نیروهای نظامی و انتظامی، مساجد و حسینیه ها آسیب دیدند اما مردم با رقم زدن حماسه 9 دیماه این توطئه را خنثی کردند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: دشمن زمانی که از طریق جنگ های نظامی نتوانست کشور را سرنگون کند، به جنگ اقتصادی و فرهنگی روی آورد.

وی تصریح کرد: مسئله تحریم ها مربوط به سال های اخیر نیست، بلکه از ابتدای انقلاب بوده و همچنان در قالب جنگ های فرهنگی با هدف قرار دادن اعتقادات مردم نسبت به جامعه ادامه پیدا کرده است.


حجت الاسلام نجفی زاده ادامه داد: علاوه بر این از بعد سیاسی، گروه هایی در داخل کشور تحت عنوان گروه های معارض با ورود به مسائل سیاسی و انتخابات وارد عمل شدند که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند و وحدت مردم را هدف قرار داده اند.


وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شبیه خون فرهنگی که دشمن به راه انداخته است، گفت: دشمن فرهنگ مردم و ارزشهای آنها را مورد حمله قرار داده است، که متاسفانه در برخی از موارد موفق بوده و توانسته روی جوانان و نوجوانان تاثیر بگذارد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی علت مستدام بودن نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون را ولایت، وحدت و ولایت مداری مردم خواند و گفت: وجود رهبر حکیم، فرزانه و دوراندیش که تمام نقشه ها و فتنه های دشمنان را نقش برآب کرده است. 


وی تحریم ها را فرصتی برای کشور قلمداد کرد و گفت: شاید اگر بسیاری از این تحریم ها نبود اکنون به این دستاوردهای علمی، نظامی و فرهنگی دست پیدا نمی کردیم و در واقع این محدودیت هایی که دشمن ایجاد کرد در کنار برخی مشکلات باعث خودکفایی مردم در بسیاری از حوزه ها شده است.


انتهای پیام/ یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک