شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ساعت ۱۱:۴۶
رئیس ستاد مقابله با کرونا شیروان خبر داد:

تشدید نظارت های بهداشتی در شیروان / آغاز مجدد طرح محدودیت های شبانه

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شیروان از تشدید نظارت های بهداشتی با توجه به عادی انگاری ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
تشدید نظارت های بهداشتی در شیروان / آغاز مجدد طرح محدودیت های شبانه ,

 علی ذوالفقاری، سرپرست فرمانداری شیرواندر گفتگو. با خبرنگار پایگاه خبری شیروان، با اشاره به کاهش توجه شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری نسبت به ویروس منحوس کرونا گفت: متاسفانه با توجه به افزایش آمار بستریان کرونا در بیمارستان شهرستان و احتمال تغییر وضعیت رنگبندی این شهرستان ، شهروندان الزام استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را در اماکن عمومی خصوصا بانک ها و دفاتر پیشخوان جدی بگیرند.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در شیروان همزمان با سایر شهرستانهای استان، نظارت های بهداشتی از اماکن عمومی، ادارات و مخصوصا بانکها و دفاتر پیشخوان توسط بازرسان ستاد مقابله با کرونا از امروز تشدید می شود و در این راستا با متخلفین بهداشتی، برخورد قانونی لازم صورت می گیرد. 

 

این مقام مسئول تاکید کرد: بانک های شهرستان شیروان حتما اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند چرا که اوج نظارت های این ایام از بانکها صورت می گیرد.

 

انتهای پیام / حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک