یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ساعت ۹:۲۱
کارشناس سیاسی عنوان کرد:

ثابت قدمی مدعیان کدخدایی جهان در اقدام علیه ایران

فرج الله فرجی گفت: مدعیان کدخدایی جهان، به طور خاص در تقابل با ایران اسلامی، میز اقدام علیه کشور را ثابت نگه داشته اند و پی در پی رنگ و لعاب فریب عوض می کنند.
ثابت قدمی مدعیان کدخدایی جهان در اقدام علیه ایران,

فرج الله فرجی، کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه های اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین اظهار کرد: استکبار با به کارگیری تمامی گزینه ها از جمله راه انداختن جنگ نرم در بخش های مختلف فرهنگی، عقیدتی، اقتصادی مردم ایران را تحت فشار حداکثری قرار دادند.


وی ادامه داد: برای دلخوشی خودشان، در همه جا اعلام کردند که جمهوری اسلامی ایران چهل سالگی اش را نخواهد دید، اما در مقابل منطق مقاومت و صبر استراتژیک ایران پُر افتخار، همچون همیشه نقشه هایشان نقش بر آب شد.


فرجی با بیان اینکه به راه انداختن جنگ های سخت، نرم و ترور قهرمانان جهاد و علم، نه تنها باعث باج دهی به دشمنان نشده است، گفت: بلکه روز به روز اقشار مختلف مردم نسبت به واقعیت پوشالی دستاویزهایی چون حقوق بشر، آزادی، معاهداتِ محتوا پلید و آغشته با نیرنگ، پی می برند و ماهیت استعماری دشمنان برملا می شود.


کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مدعیان کدخدایی جهان، حرکت های جدیدی با پوشش ارباب مآبانه، برای سیطره مدرن برجهان رو کرده اند، خاطر نشان کرد: به طور خاص در تقابل با ایران اسلامی، میز اقدام علیه کشور را ثابت نگه داشته اند و پی در پی رنگ و لعاب فریب عوض می کنند.


فرجی یادآور شد: در شرایط فعلی نظام جمهوری اسلامی ایران، تجربه سالیان و دیرینگی تمدنی و درخشندگی چهل ساله را در کارنامه اش دارد و با وجود رسوب مشکلاتی ناشی از تلاش گسترده جبهه استکبار و دشمنان داخلی، در حال عبور از این موانع و پیچ تاریخی است وعزت مندانه در موضع اش ایستاده است.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک