جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ساعت ۱۱:۳۹
کارشناس مسائل سیاسی:

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای پیشرفت با توجه به ظرفیت های کشور است

علی وقاری گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، تصویری از آینده انقلاب اسلامی و نقشه راهی برای طی مسیر به سوی تعالی و پیشرفت است که به صورت واقع بینانه با توجه به ظرفیت های کشور بیان شده است.
بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای پیشرفت با توجه به ظرفیت های کشور است,

علی وقاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار داشت: رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان هدایتگر و رهنمای این چند دهه از تاریخ انقلاب، علاوه بر جمع بندی و تحلیل فراز و نشیب انقلاب در این چهل ساله به بیان راه و مسیر پیش روی ملت و انقلاب اسلامی به ویژه جوانان پرداختند.

وی با بیان اینکه می توان از بیانیه گام دوم همانند تصویری از آینده انقلاب اسلامی و نقشه راهی برای طی مسیر به سوی تعالی و پیشرفت یاد کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راهی است که به صورت واقع بینانه با توجه به ظرفیت های کشور در تمامی عرصه ها، بیان شده است.

وی تصریح کرد:  در طی این مسیر طبق بیانیه گام دوم باید به عبرت از گذشته، نقاط ضعف و قوت خود توجه داشته و با شرایطی که امروزه با آن مواجه هستیم به شرایطی که باید به آن برسیم تلاش کنیم .

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر انقلاب با بیان "گام دوم انقلاب" این موضوع را عنوان نمودند که قطار انقلاب همچنان با صیانت از شعارها و آرمان‌هایش به مسیر خود در جهت تمدن سازی ادامه خواهند داد و برای آینده برنامه دارند.

وقاری با اشاره به اینکه موضوعات و سطوح متفاوتی در بیانیه گام دوم در خصوص انقلاب اسلامی ارائه و برشمرده شده اند که توجه به آنان بسیار مهم است، افزود: یکی از نکات حائز اهمیت و قابل تامل در بیانیه اشاره بسیار زیاد رهبر انقلاب به جوانان است که به نوعی، فراخوانی برای حضور فعال جوانان در امور و سپردن شانه هایشان به زیر بار مسئولیت است که این نشان از توجه و اعتماد فراوان معظم له به جوانان می باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم و بیانیه گام دوم نیز در یکی از سرفصل های توصیه ای خود به جوانان، بعد از علم و پژوهش، معنویت و اخلاق به اقتصاد پرداخته است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در سخنرانی های خود صراحتا از نگاه به ظرفیت های داخلی و اقتصاد مقاومتی سخن به میان آورده و مشکلات اقتصادی را صرفا ناشی از تحریم ها نمی دانند و کسانی که تنها راه نجات اقتصاد کشور را تسلیم در برابر دشمن می‌دانند را کسانی می دانند که مرتکب خطای نابخشودنی هستند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبری، عملکرد ضعیف مدیریتی افراد را عامل مشکلات اقتصادی دانسته و در کنار هشدار هایی که بیان می فرمایند راه حل و نسخه خروج از وضعیت فعلی را توجه به ظرفیت جوانان و پتانسیل های موجود در کشور می دانند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از جوانان می خواهند که جمله "ما می توانیم" را جامعه عمل بپوشانند و این تفکر را گسترش دهند.

انتهای پیام/محزون

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک