پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ساعت ۹:۶
فرماندار رازوجرگلان خبر داد:

افتتاح ۱۳۰ پرژه عمرانی در رازوجرگلان همزمان با دهه فجر

فرماندار رازوجرگلان از افتتاح 130 پرژه در شهرستان رازوجرگلان خبر داد و گفت: این پروژه ها با 665 میلیارد ریال اعتبار در ایان دهه فجر در این شهرستان افتتاح می شوند.
افتتاح 130 پرژه عمرانی در رازوجرگلان همزمان با دهه فجر,

روح الله حسین پور، فرماندار رازوجرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: 57 میلیارد ریال از اعتبارات به پرژه های کلنگ زنی اختصاص دارد همچنین پرژه های دهیاری ها نیز بیش از دو میلیارد ریال و پرژه های شهرداری ها نیز شش میلیارد ریال است .

وی پرژه های کلنگ زنی شده در ایام دهه فجر را شامل کلنگ زنی احداث آموزشگاه 6 کلاسه کاریز،آموزشگاه ابتدایی گنبدلی، آموزشگاه قره آقاچ، قزل و بویاخلی  عنوان کرد.

حسین پورهمچنین افتتاح سالن ورزشی روستای راستقان، احداث شبکه فشار ضعیف برای متقاضیان جدید روستایی با 4 هزار و 200 متر فشار ضعیف را از دیگر پرژه های قابل افتتاحدر این ایام برشمرد.

فرماندار رازوجرگلان کلنگ زنی دیوارهای ساحلی در روستاها،احداث رینگ قره پالچق به کهنه جلگه، گازرسانی به  کارگاه آجر پزی در روستای باغلق و برخی منازل در شهر یکه سعود، افتتاح ذخیره آب روستای پرسه سو، دامداری پرورش گوسفند داشلی قلعه و ایجاد بازارچه مرزی اشرف اسلام ( میدان اسب جرگلان ) را از دیگر پرژه های قابل افتتاح در شهرستان رازوجرگلان ذکر کرد .

گفتنی است شهرستان رازوجرگلان دارای سه بخش مرکزی، جرگلان،غلامان و 83 روستا بوده و 60هزار نفر جمعیت دارد .

 

انتهای پیام/ رحیمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک