چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ساعت ۱۱:۲۱
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اسفراین:

بهره برداری از بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اسفراین در دهه فجر / مجوز جذب ۱۷۵ نیرو در مراکز درمانی

اسحاق ایلدر آبادی گفت: بیمارستان تخصصی زنان و زایمان با 68 تخت بیمارستانی در این شهرستان در مساحت سه هزار و ۸۰ متر، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
بهره برداری از بیمارستان تخصصی زنان و زایمان اسفراین در دهه فجر / مجوز جذب 175 نیرو در مراکز درمانی,

 اسحاق ایلدر آبادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اسفراین در گفتگو با خبرنگار سپهرآیین اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون با شیوع کرونا شاهد مشکلاتی از قبیل کاهش درآمد بیمارستان ها به دلیل کمتر شدن مراجعات مردم به این مرکز هستیم.


وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان اسفراین به مناسبت دهه فجر چهار پروژه آماده بهره برداری و یک پروژه کلنگ زنی وجود دارد، گفت: پروژه بلوک زایمانی تحت عنوان بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در این شهرستان با مساحت سه هزار و ۸۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.


ایلدر آبادی با بیان اینکه بیمارستان تخصصی زنان و زایمان با ظرفیت ۶۸ تخت است، اضافه کرد: در این بیمارستان هفت اتاق زایمان خصوصی، ۳۲ تخت در بخش زنان، دو تخت در بخش اتاق عمل، سه تخت در درمانگاه زنان، چهار تخت در بخش ریکاوری و ۱۱ تخت در بخش نوزادان و 9  تخت و مراقبت ویژه نوزادان در نظر گرفته شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اسفراین ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت تخت های بیمارستانی اسفراین 151 تخت است که با افتتاح این بلوک زایمانی تعداد تخت های بیمارستانی این شهرستان به 219 تخت افزایش پیدا می کند.


وی یادآور شد: همچنین پروژه آشپزخانه بیمارستان با مساحت ۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار، بخش اکسیژن ساز بیمارستان امام خمینی با ابعاد ۲۵ مترمکعب و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.


ایلدر آبادی خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای اردغان با مساحت ۱۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان که ۶۰ درصد آن به همت خیران و ۴۰ درصد آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان به بهره برداری می رسد.


این مقام مسئول افزود: کلنگ زنی پایگاه اورژانس صفی آباد با مساحت ۳۰۰ متر مربع که توسط خیرین خریداری شده و 80 درصد هزینه ساخت توسط خیران و 20 درصد توسط دانشگاه پرداخت می شود، کلنگ زنی می شود.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اسفراین گفت: در سال جاری مجوز جذب 175 نفر از وزارت بهداشت و درمان در این شهرستان اخذ شده است.

 

انتهای پیام/ حسن آبادی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک