چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ساعت ۱۲:۲۱
بخشدار مرکزی راز و جرگلان خبرداد:

صدور مجوز ۲۳ سازمان مردم نهاد محلی در بخش مرکزی راز و جرگلان

بخشدار مرکزی راز و جرگلان از صدور ۲۳ سازمان مردم نهاد محلی در این بخش خبر داد و گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد محلی (سمن‌ها) به عنوان نمود مشارکت مردم، تحقق اهداف توسعه پایدار را هموار می‌سازند.
 صدور مجوز ۲۳ سازمان مردم نهاد محلی در بخش مرکزی راز و جرگلان,

علی مقیمی بخشدار بخش مرکزی شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با عصر اترک اظهارکرد : بخشداری مرکزی شهرستان رازوجرگلان در راستای افزایش مشارکت مردم در مدیریت امور جاری روستاها در امور خیریه، حوزه های اجتماعی و فرهنگی، فعالیت های زیست محیطی و ... اقدام به صدور اجازه نامه جهت راه اندازی سازمان های مردم نهاد محلی کرده است.

وی افزود : باتوجه به وجود ظرفیت ارزشمند و بالای روستاییان بخش مرکزی در زمینه مشارکت فعالانه که بهره گیری از آن در سرعت و کیفیت توسعه و عمران روستا موثر خواهد بود با درخواست های تاسیس ثمن ها موافقت شد.

 وی اضافه کرد: با تایید بخشداری از ابتدای سال جاری برای ۲۳ سمن اجازه نامه فعالیت در حوزه های مختلف در بخش مرکزی رازوجرگلان صادر شد .

مقیمی با اشاره به اینکه در گذشته این بخش هیچ سمن مردم نهادی نداشته است، گفت : تمام این سمن های ثبت شده در همین یک سال اخیر شروع به کار کرده وامید است فعالیت این تشکل ها در توسعه و آبادانی روستا موثر واقع شوند.

خبرنگار: رحیمی

انتهای پیام /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک