جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ساعت ۱۳:۴۱
امام جمعه بخش خبوشان:

آینده نگری با تحریم واکسن فایزر / غرب اگر توان داشت کرونا را در کشورهایش مهار می کرد

حجت السلام والمسلمین حسن‌زاده گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تحریم واکسن فایزر نوعی آینده نگری بود چراکه غرب اگر توان داشت کرونا را در در کشورخود مهار می‌کرد
آینده نگری با تحریم واکسن فایزر / غرب اگر توان داشت کرونا را در کشورهایش مهار می کرد,

به گزارش صبح فاروج، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه بخش خبوشان در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد تحریم واکسن فایزر نوعی آینده نگری بود چراکه غرب اگر توان داشت کرونا را در در کشورخود مهار می‌کرد و ثانیاً پرونده آنها پرونده سیاهی است چرا که در سال ۶۶ همین کشورهای اروپایی خون های آلوده ویروس اچ آی وی را برای بیماران هموفیلی به ایران ارسال کردند و بسیاری جان باختند.

حسن‌زاده گفت: بازار بورس و سرمایه امروز به جهت بی تدبیری در بعضی دستگاه‌های دولتی بیمار در بیست و هفتم دی ماه شاهد خروج ۲۵۶۷ میلیارد تومان از بورس بودیم، بازار طلا و سکه غیره برمی‌گردد که باید مسئولین امر توجه داشته باشند و اقدامات کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت برای این شریان اقتصادی انجام شود .

خطیب جمعه بخش خبوشان اظهار داشت: توطئه وزیر خارجه دولت ورشکسته ترامپ در آخرین روزهای کاخ سفید قرار دادن انصارالله یمن در فهرست سیاه تروریستی آمریکا به طمع سلطه بر باب المندب جنگی نیابتی را با مثلث شوم عبری عربی و غربی به مردم مظلوم یمن تحمیل کرد و با شکست های پی در پی روبرو شد و امروز به دنبال صلح در ظاهر و تجزیه یمن به شمال و جنوب در باطن است.

وی افزود: سه تنگه در دنیا باعنوان قلب تجاری دنیا محسوب می‌شود تنگه مالاکا و تنگه هرمز و تنگه باب المندب اما آمریکا باید بداند که همانند خاورمیانه ۷ تریلیون دلار هزینه می کند و باز هم با مشت آهنین رزمندگان جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایام شهادت دیده بان جبهه‌های جنگ تحمیلی شهید باقری و سالروز زفات مادر چهار شهید کربلا را گرامی می داریم و بر روح پاک شهیدان و امام شهیدان درود می‌فرستیم و وظیفه ما ادامه مسیر شهیدان است تا انقلاب جهانی حجت بن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

 

انتهای پیام/م.شادکام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک