جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ساعت ۱۱:۱۰

گفتمان فاطمی در شیروان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفتمان فاطمی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجتمع آموزشی و فرهنگی سما شیروان برگزار شد.
گفتمان فاطمی در شیروان برگزار شد,

به گزارش پایگاه خبری شیروان مهدی سرایدار رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی سما گفت: مهمترین و بزرگترین ویژگی حضرت زهرا (س) بعد از عبادت و بندگی خداوند، لذت خدمت به خداوند است.

رئیس مجتمع آموزشی و فرهنگی افزود: صحبت کردن در مورد سومین شخصیت عالم بشریت سنگین است و در کلام نمی گنجد ولی از عظمت حضرت همان یک کلام بس است که دنیای به این بزرگی تحمل حضور این بانوی بزرگ را نداشت و این بار سنگین و گران بها را نتوانست تحمل بکند و این نشان از عظمت و بزرگی شخصیت این بانوی بزرگ بود.

 سرایدار ادامه داد: امیدواریم از دعای خیر حضرت زهرا (س) بهره مند شویم و از شفاعتشان در قیامت به معارف زهراییمان گسترده شود و این معرفت در گفتار و رفتار و اعمالمان ظاهر و در ردیف عاشقان اهل بیت در دفتر ائمه ثبت و ضبط شود.

در ادامه معاون فرهنگی مجتمع سما شیروان به قرائت حدیث کسا پرداخت و افزود: حدیث کسا منتسب به حضرت زهرا سلام الله علیها است، این حدیث به قدری اهمیت دارد که می توان آن را در راستای معرفی پیشوایان و راهنمایان امّت اسلام و یکی از نقاط روشن و برجستۀ ‌خصایص و فضایل اهل بیت گرامی معرفی کرد.

وی گفت: همواره این حدیث نزد علما و فقها به خصوص مراجع عظام تقلید از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است به طوری که این بزرگان برای رفع حاجت و دفع گرفتاری و بلا بدان توصیه و تاکید می کردند.

انتهای پیام/حق بین
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک