چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ساعت ۹:۱۲
فرماندار اسفراین خبر داد:

بازگشت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بازآفرینی شهری اسفراین

فرماندار اسفراین گفت: خط اعتباری ویژه تسهیلات نوسازی مسکن در محلات هدف تا سقف ٢٠٠ میلیارد تومان اختصاص می یابد که به هر واحد مسکونی ١٧٠ میلیون تومان تسهیلات ساخت و ٣٠ میلیون تومان برای نوسازی واحدها در این محلات تعلق خواهد گرفت.
 بازگشت 200 میلیارد تومان تسهیلات بازآفرینی شهری اسفراین,

 

به گزارش عصراترک، جلسه پیگیری تسهیلات بازآفرینی شهری اسفراین با حضور فرماندار و عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد.

طاهر رستمی در این جلسه از حذف سهمیه تسهیلات بازآفرینی پایدار شهری اسفراین گلایه کرد و خواستار تخصیص اعتبار و تسهیلات جهت توانمندسازی محلات هدف شد. 
رستمی از اخذ تصمیمات جدید درخصوص ساماندهی و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری در ۶ محله هدف تعیین شده در شهرستان خبر داد و گفت: خط اعتباری ویژه تسهیلات نوسازی مسکن در محلات هدف تا سقف ٢٠٠ میلیارد تومان اختصاص می یابد که به هر واحد مسکونی ١٧٠ میلیون تومان تسهیلات ساخت و ٣٠ میلیون تومان برای نوسازی واحدها در این محلات تعلق خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد:  تخصیص قیر رایگان جهت معابر این محلات و تخفیف‌ برای صدور مجوز و پروانه از سوی شهرداری و خدمات نظام مهندسی ساختمان در این محلات نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک