شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ساعت ۹:۴

استقلال با ۳ غایب مقابل تراکتور قرار می‌گیرد

تیم فوتبال استقلال در حالی برای دیدار هفته یازدهم به تبریز می‎رود که محمود فکری ۳ بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد.
استقلال با ۳ غایب مقابل تراکتور قرار می‌گیرد,

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دو دیدار باقی مانده که طی آن استقلال و پرسپولیس در تبریز و تهران به مصاف تراکتور و فولاد می‌روند. آبی پوشان که با یک دیدار کمتر نسبت به صنعت نفت، با ۲ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند، این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به این رقیب به صدر جدول باز گردند.

آبی پوشان در حالی راهی تبریز خواهند شد که محمود فکری به جز ۳ بازیکن، سایر داشته‌هایش را برای این بازی در اختیار دارد. سبحان خاقانی هافبک جوان آبی پوشان که با گلزنی در مشهد برابر شهرخودرو برای خود در این تیم نامی دست و پا کرد، حالا با مصدومیت مواجه است و به همین دلیل یکی از غایبان تیمِ فکری در تبریز است.

فرشید باقری هافبک میانی آبی پوشان هم که فصل پر تنشی را در این تیم سپری می‌کند و اخیراً از سوی فکری با ممنوعیت ورود به تمرین مواجه شده، به دلیل همین محرومیت داخلی مسافر تبریز نمی‌شود تا وی نیز از غایبان تیمش در این دیدار حساس باشد. سومین و شاید مهم‌ترین غایب استقلال در تبریز هم هرویه میلیچ است.

مدافع کروات آبی پوشان که با حرکتی عجیب اقدام به ترک تهران کرد تا بدین وسیله به مجموعه باشگاه استقلال شوک بزرگی وارد کرده باشد، سومین غایب تیمش در این دیدار بزرگ است. دیداری که از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی به میزبانی تراکتور در تبریز برگزار می‌شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک