چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ساعت ۲۰:۰

آشنایی کادر درمان در طرح شهید سلیمانی با آموزه‌های طب ایرانی

دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت برای کادر درمان و مراقبان سلامت مشارکت‌کننده در طرح شهید سلیمانی، به‌منظور آشنایی با آموزه‌های طب ایرانی در پیشگیری و کمک به درمان کرونا، کارگاه آموزشی برگزار می‌کند.
آشنایی کادر درمان در طرح شهید سلیمانی با آموزه‌های طب ایرانی,
با انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت در قالب طرح شهید سلیمانی، این دفتر نیز در چند حیطه، وارد همکاری با بسیج مستضعفین شد که برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کرونا برای پزشکان عمومی و متخصص دوره‌دیده در حوزه طب ایرانی که تمایل به همکاری در این حیطه را داشتند، نخستین اقدام انجام‌شده در این زمینه بود.

در بخش دوم نیز کارگاه‌های آموزشی برای پرستاران و مراقبان سلامت مشارکت‌کننده در طرح برگزار شد و بروشورهای تهیه‌شده بر مبنای راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی که پیش از این توسط دفتر منتشر شده است، برای توزیع میان مردم، در اختیار دست‌اندرکاران طرح قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

 
خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک