پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ساعت ۹:۵۳
مسئول بنیادمسکن شهرستان گرمه و جاجرم عنوان کرد:

ثبت نام ۴۰۰ خانوار گرمه ای برای طرح ملی مسکن / تنها ۸ نفر آورده اولیه را پرداخت کرده اند

شیردل با اشاره به اینکه 400 خانوار در مرحله اول ثبت نام کردند، گفت: از سهم 50 خانواری که به متقاضیان طرح مسکن ملی این شهرستان اختصاص پیدا کرده ، ثبت نام 42 خانوار تایید نهایی شده که تاکنون هشت خانوار آورده اولیه شان را واریز کرده اند.
ثبت نام 400 خانوار گرمه ای برای طرح ملی مسکن / تنها 8 نفر آورده اولیه را پرداخت کرده اند,

شیردل، مسئول بنیادمسکن شهرستان گرمه و جاجرم در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه وضعیت مسکن ملی در این شهرستان اظهار داشت: در هیچ نقطه ای از کشور واگذاری زمین به صورت دو واحدی انجام نمی گیرد، اما با توجه به پیگیری های انجام شده و موافقت های اصولی که اخذ شده است، این شرایط در شهرستان گرمه محقق شده است.

 وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان گرمه 50 واحد در نظر گرفته شده بود، گفت: 400 خانوار در مرحله اول ثبت نام کردند که براساس استعلام مالکیتی و فرم (ج) 42 خانوار مورد تایید واقع شدند که تاکنون هشت خانوار آورده اولیه که مبلغ 40 میلیون تومان را واریز کرده اند.

شیردل اضافه کرد: براساس رایزنی های انجام شده تاکنون طی سه مرحله فرصت واریز گرفته شده است که تا انتهای دیماه سال جاری فرصت واریز در نظر گرفته شده است.

مسئول بنیادمسکن شهرستان گرمه و جاجرم با بیان اینکه خانوارها پیگیر این مبحث بوده اند که با حذف پیلوت از ساختمان روند احداث آن تسریع پیدا کند، گفت: پیلوت(پارکینگ) از روال قانونی واگذاری این زمین ها است و اگر قرار بر حذف پیلوت باشد، باید از هر قطعه زمین پانزده مترمربع کم شود.

وی یادآور شد: یکی از قوانین شهرسازی جهت صدور پروانه ساختمانی تامین پارکینگ در نقشه های اجرایی به ازای هر واحد است، که با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده شهرداری جهت صدور پروانه، حذف پیلوت این واحدها را از شورای عالی شهرسازی با مدیریت مهندس دادجو در استان با مکاتبه درخواست کند.

شیردل بیان داشت:این ملک ها 99 ساله هستند و وام یکصدمیلیونی ۱۸ درصد برای این زمین ها لحاظ شده است.

وی گفت: ثبت نام در این طرح از 18 دی ماه برای شهروندان شروع شده است که می توانند به صورت اینترنتی انجام دهند وهیچ گونه مراجعه ای به بنیاد مسکن انجام نخواهد شد.

 

انتهای پیام/ غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک