جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ساعت ۱۰:۳۴
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی عنوان کرد:

رشد ۹۳ درصدی کمک به مراکز نیکوکاری خراسان شمالی / اجرای ۲۳۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان

مجید الهی راد با اشاره به اینکه 105 مرکز نیکوکاری در استان خراسان شمالی فعالیت دارند، گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری مبلغ 45 میلیارد و 216 میلیون از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.
رشد 93 درصدی کمک به مراکز نیکوکاری خراسان شمالی / اجرای 2300 طرح اشتغال برای مددجویان ,

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه استان در گروه پنج استان برتر کشور در اجرای طرح اکرام ایتام قرار دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری مبلغ 26 میلیارد و 770 میلیون تومان کمک های حامیان به طرح اکرام ایتام وجود داشته که در مقایسه با سال گذشته 70 درصد افزایش پیدا کرده است.

الهی راد گفت: در سطح استان خراسان شمالی سه هزار و 328 یتیم و سه هزار و 136 فرزند محسنین وجود دارند.

وی با اشاره به اینکه 105 مرکز نیکوکاری در استان خراسان شمالی فعالیت دارند، گفت: در 9 ماهه نخست سال جاری مبلغ 45 میلیارد و 216 میلیون از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری شده که در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی، جهیزیه و مسکن توسط خیریه ها به افراد نیازمند اهدا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کمک به مراکز نیکوکاری در مقایسه با 9 ماهه سال 98 میزان 93 درصد رشد داشته است، گفت: همچنین از بین 104 هزار  نفر مشترک دارای صندوق صدقات در استان نیز مبلغ سه میلیارد و 748 میلیون تومان جمع آوری شده است که در این موضوع نیز 39 درصد رشد مشاهده می شود.

الهی راد خاطرنشان کرد: علاوه بر این در موضوع مسکن جهت بهره برداری از 183 مسکن روستایی مبلغ هفت میلیارد و 324 میلیون تومان نیز هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی گفت: در سال جهش تولید تاکنون دو هزار و 373 طرح اشتغال در استان اجرا شده است که مبلغ 100 میلیارد و 45 میلیون تومان تسهیلات به آنها اختصاص پیدا کرده است.

وی گفت: علاوه بر این دو هزار و 300 نفر آموزش های خودکفایی دیده اند و 262 نفر کار از طریق کارفرمایان استان فراهم شده است.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک