شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ساعت ۱۰:۳۱

فیلم داستانی «کوچه سرو» - سانس سوم

فیلم داستانی «کوچه سرو» در زمان 4 دقیقه با موضوع مدافعان حرم تولید شده که بازگو کننده زندگی زنی همسر شهید مدافع حرم است در کشاکش سختی‌های زندگی روزمره سعی دارد تا مشکلات را با همت و تلاش پشت سر بگذارد.
فیلم داستانی «کوچه سرو» - سانس سوم,

به گزارش عصر اترک، فیلم داستانی «کوچه سرو» در زمان 4 دقیقه با موضوع مدافعان حرم تولید شده که بازگو کننده زندگی زنی همسر شهید مدافع حرم است در کشاکش سختی‌های زندگی روزمره سعی دارد تا مشکلات را با همت و تلاش پشت سر بگذارد. او اکنون که چند روزی است به همراه دو دختر کوچک‌اش به خانه‌ای جدید برای اجاره نشینی نقل مکان کرده است با مشکلی مواجه شده. مستأجر قبلی هزینه برق را تصویه نکرده است و بابت بدهی چند ماهه برق خانه قطع شده است و زن به اداره برق مراجعه می‌کند. در صحنه‌هایی از فیلم مردی را می‌بینیم که نگران وضعیت زن است که در انتها متوجه می‌شویم او همان شهید است که به چشم تماشاگر آمده است. کارگردان این فیلم داستانی برعهده محمد رضا پاینده مهر و به تهیه کنندگی مشترک محمد رضا پاینده مهر و عباس غلامی توسط تولید بسیج صدا و سیما مرکز قم ساخته شده است.

فیلم داستانی «شکوه» - سانس سوم
فیلم داستانی «شکوه» در زمان 2 دقیقه با موضوع اربعین تولید شده و روایتگر داستان مادری است که بعد از خوابیدن فرزندانش از طریق تلفن همراه، شروع به درد و دل با کسی می کند و از دلتنگی های کودکانش می گوید. در آخر متوجه می‌شویم او با امام حسین علیه السلام صحبت می‌کرده است. کارگردان این فیلم داستانی محمد امین مداح الحسینی و تهیه کننده آن محسن مشرقی بوده که توسط رویش رسانه ساخته شده است.

فیلم داستانی «ریسه نامه» - سانس سوم
فیلم داستانی «ریسه نامه» دز مان 7 دقیقه و با موضوع اقتصاد مقاومتی ساخته شده و بازگو کننده داستان گروهی است که برای آماده کردن میدان فردوسی برای مراسم همایش در روز‌های آینده، قصد ریسه کشیدن میدان را دارند. هر چه ریسه‌های نامرغوب و ارزان قیمت وارداتی را نصب می‌کنند، می‌افتند و می‌شکنند. تا اینکه ریسه‌های ساخت ایران را وصل می‌کنند. این بار مجسمه ابوالقاسم فردوسی لبخند رضایت بخشی می‌زند و ریسه‌های ایرانی میدان فردوسی را زیباتر و ایرانی‌تر می‌کند. کارگردان این فیلم داستانی علی رحیمی و تهیه کننده آن مصطفی رضوانی بوده که در باشگاه فیلم سوره (گروه هنری کات) تولید شده است.

گفتنی است با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره در بخش‌های «مستند»، «داستانی»، «ویانمایی»، «نماهنگ»، «فیلم ما» و «کلیپ و موشن‌گرافیک»، از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir  به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت ۲۴ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک