جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ساعت ۱۲:۵۸

 رونمایی از دیوارنگاره ملت قهرمان ایران در«سینمامردم»/ حاج‌قاسم در ویژه‌برنامه جشنواره عمار

در سومین قسمت از برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که امشب از ساعت 21 به روی آنتن شبکه افق می‌رود، شعرخوانی و پرده‌خوانی ویژه‌ای با محوریت اقتدار و پیشرفت‌های مختلف کشور رونمایی اجرا می‌شود.
 رونمایی از دیوارنگاره ملت قهرمان ایران در«سینمامردم»/ حاج‌قاسم در ویژه‌برنامه جشنواره عمار,

به گزارش عصراترک، در سومین ویژه‌برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار که امشب از ساعت 21 به روی آنتن شبکه افق می‌رود، شعرخوانی و پرده‌خوانی ویژه‌ای با محوریت اقتدار و پیشرفت‌های مختلف کشور رونمایی اجرا می‌شود.

بنابرین گزارش، اولین قسمت از این برنامه، با محوریت حاج قاسم سلیمانی، با حضور محمدرضا طهماسبی، از شاعران مطرح کشور اجرا می‌شود.

براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، این برنامه که تصویرگری آن برعهده مهدی بادیه‌پیما بوده و طی آن قصه‌های مختلف درباره پیشرت‌های علمی، نظامی، پزشکی و... کشور در قالب یک دیوارنگاره رونمایی می‌شود، به مدت سه شب از «سینمامردم»؛ ویژه‌برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار به روی آنتن می‌رود.

لازم به ذکر است با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی‌ماه، آثار منتخب جشنواره از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت 24ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک