جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فیلم و کلیپ | کد خبر: ۲۸۳۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ساعت ۱۲:۴۴
فیلم؛

لحظه ای که دوباره یتیم شدیم / سخنان همسر و فرزند شهید فیروز حمیدی زاده

همسر شهید فیروز حمیدی زاده، اولین شهید مدافع حرم استان خراسان شمالی و پسرش رضا، از غم دوباره ای که شهادت سردار سلیمانی بر دل های آنها گذاشته است، می گویند...

به گزارش عصراترک، فیروز حمیدی زاده در تاریخ 30/07/1357 در شهرستان بجنورد به دنیا آمد تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس مدیریت در شهرستان بجنورد گذراند و پس از عضویت در بسیج به همراه اعضاء سپاه در سال 1378- 1377 برای مقابله با اشرار به مطقه تایباد اعزام شد .

فرهنگ شهادت و ایثار در خانواده حمیدی زاده یک اصل بود چرا که برادر ارشدش نریمان و دایی ایشان عقیل حمیدی پور از شهدای دفاع مقدس بودند  و دفاع از اسلام و اهل بیت در نهاد وی عجین شده بود، با شنیدن جنگ نیابتی از سوی دشمن بویژه داعشی ها و تکفیری ها که کشور سوریه را به اشغال خود درآورده بودند غیرت دینی شهید او را به سمت آن دیار کشانده تا از حرم اهل بیت دفاع کند.

در تاریخ 20/10/94 به این کشور عزیمت کرد و با از خود گذشتگی و ایثار سرانجام در عملیات آزادسازی منطقه نبل و الزهرا در تاریخ12/11/94 به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

مجری : آرزو رحمانی 
تصویر برداران:  یاشار ابراهیمی و محمد ساکی 

تهیه کننده: مسعود مرواری

انتهای پیام/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک