پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ساعت ۱۳:۳۶
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی :

مسئول غربگرا به راحتی با عزتی که سردار سلیمانی ایجاد کرده معامله می کند

علی جدی گفت: مسئولی که هنوز نگاهش به غرب و خارج کشور است و خود را وابسته آنها می داند، به راحتی با عزتی که سردار برای کشور ایجاد کرده معامله می کند.
مسئول غربگرا به راحتی با عزتی که سردار سلیمانی ایجاد کرده معامله می کند,

علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: نیت در هر کاری مهم است و باتوجه به اینکه سردار سلیمانی در تمامی کارهایی که انجام می داد، نیتش برای خدا و خدمت به مردم بود، لذا تمامی اقشار جامعه در هر جایگاه و با هر دیدگاهی،  فارغ از هر جریان سیاسی، علاقه و ارادت خاصی به ایشان داشته و دارند.

وی در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می توانند، اراداتشان را به سردار سلیمانی نشان دهند، گفت: حاج قاسم به دنبال حفظ عزت و سربلندی کشور بود و قطعا ما به خاطر حفظ عزت کشور به خود می بالیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز برای کشور قرار داریم، گفت: اگر مردم در انتخاب هایی که می خواهند داشته باشند، مواردی که سردار مدنظرشان بوده را در نظر بگیرند، قطعا به نوعی ادامه دهنده راه ایشان بوده اند.

وی با بیان اینکه مردم باید نسبت به انتخابشان آگاه باشند، اظهارکرد: نباید مسئولی که نگاهش به غرب و خارج کشور است و خود را وابسته آنها می داند، انتخاب شود چراکه چنین افرادی به راحتی با عزتی که سردار برای کشور ایجاد کرده است، معامله می کنند.

جدی خاطرنشان کرد: در تصمیماتی که مردم می توانند داشته باشند این نکته را مدنظر قرار دهند که اگر شخص مورد نظر در جهت حفظ عزت کشور گام بر می دارد، قطعا می توانند در ساختن آینده ای خوب نیز اثرگذار باشد و در این مقوله باید تعارف را کنار گذاشت و فرد شایسته را انتخاب کرد تا ادامه دهنده راه سردار باشد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری فرمودند نباید به حاج قاسم به عنوان یک فرد نگاه کرد بلکه وی یک مکتب است، گفت: می توان این موضوع را یک شاخص قرار داد و اگر مردم کسی را که به فکر حفظ عزت و خدمت به آنها هستند را برگزینند، در واقع با این کار مکتب حاج قاسم که همین محورها بوده است را دنبال کرده است.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتقام سختی که مقام معظم رهبری خواستار آن هستند، خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه است، زیرا اگر این نکته را مدنظر قرار ندهند قطعا انتقام سخت تری در انتظارشان خواهد بود.

جدی اضافه کرد: چه بسا حرکاتی از سمت ایران نسبت به آمریکا نیز انجام شد و همین موضوع باعث هراس و آماده باش کامل نیروهای آمریکایی در منطقه شده است.

وی بیان داشت: انشالله همه مسئولان کشور و سرداران با الگو گرفتن از راه و منش حاج قاسم بتوانند از مشکلات کشور عبور کنند، زیرا نیت خالص باشد در سایه آن مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/ رحمانی

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک