جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ساعت ۱۱:۱۲
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

توزیع ۲۰ هزار بسته یلدایی بین مددجویان و خانواده های نیازمند خراسان شمالی

مجید الهی راد با بیان اینکه 40 تن میوه، شیرینی و آجیل به مناسبت شب یلدا در بین 20 هزار خانوار نیازمند و مددجوی تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شده است ، گفت: ارزش هر بسته یلدایی توزیع شده 200 هزار تومان بوده است.
توزیع 20 هزار بسته یلدایی بین مددجویان و خانواده های نیازمند خراسان شمالی,

مجید الهی راد،مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه امسال هم در آستانه شب یلدا، اقدامات لازم برای تهیه میوه و ملزومات یلدای مددجویان و محرومان استان انجام شد، اظهار داشت: در این راستا 40 تن انواع میوه از طریق خیرین و نیکوکاران جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

 

 الهی راد با بیان اینکه 40 تن میوه، شیرینی و آجیل به مناسبت شب یلدا در بین 20 هزار خانوار نیازمند و مددجوی تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شده است ، گفت: ارزش هر بسته یلدایی توزیع شده 200 هزار تومان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم نوع دوست استان خراسان شمالی به مناسبت شب یلدا بیش از 350 میلیون تومان به صورت نقدی به مراکز نیکوکاری استان اهدا کردند که تمامی این کمک ها بین خانوارهای نیازمندان همان محله توزیع شده است.

 

الهی راد خاطر نشان کرد: کمک های نقدی مردم به کمیته امداد نیز برای تهیه سبد های معیشتی مددجویان هزینه می شود.

 

وی اضافه کرد: در راستای توزیع و جمع‌آوری کمک‌های اقلام شب یلدا 105 مرکز نیکوکاری به همراه خیران و هیئت‌امنای مساجد و همچنین 12 دفتر کمیته امداد استان مشارکت فعال دارند.

 

الهی راد یاد آور شد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند و یا از طریق شماره کارت ۰۶۱۰_۵۰۰۳_۹۹۷۹_۶۰۳۷ و همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* شادی‌بخش خانواده‌های محروم باشند.

 

انتهای پیام/ رحمانی 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک