شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۶ - ساعت ۱۰:۴۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان خواستار شد:

همکاری خیرین برای اجرای طرح شهید سلیمانی

سعید وطن دوست با اشاره به تهیه ۱۵۰ بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان مانه و سملقان در راستای اجرای طرح "شهید سلیمانی"، خواستار مشارکت خیرین و مردم برای این طرح شد.
همکاری خیرین برای اجرای طرح شهید سلیمانی,

سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در گفتگو با عصراترک با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان مانه و سملقان، گفت: در این طرح که با هدف کنترل اپیدمی کرونا انجام می شود، تیم‌های مراقبتی، حمایتی و نظارتی متشکل از سپاه، بسیج، علوم پزشکی، هلال احمر، اصناف و برخی دستگاههای دیگر حال همکاری می کنند.

وی ادامه داد: این تیم ها از طریق کمک‌های نقدی و حمایت‌های مردمی، به صورت فعال در صحنه حضور می‌یابند تا منسجم و یکپارچه، سدی در مقابل این بیماری منحوس ایجاد کنند و با اولویت دادن به اقشار آسیب‌پذیر، خانواده‌های کم‌درآمد، سالمندان و بیماران زمینه‌ای، بتوانند بیش از گذشته در مسیر مقابله گام بردارند.

وطن دوست با اشاره به اقدامات بسیج در این طرح، خاطر نشان کرد: علاوه بر گرفتن تست کرونا از همشهریان در درب منازل، شرایط قرنطینه برای افراد مبتلا به کرونا در منزل نیز فراهم می شود و در صورت نیاز به بسته های معیشتی، این بسته ها در اختیار خانواده های درگیر با کرونا گذاشته می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح شهید سلیمانی در شهرستان تاکنون، تعداد ۲۳۵ بسته معیشتی برای خانواده های نیازمندی که مبتلا به ویروس کرونا شده بودند، تهیه و توزیع شده است.

وی با اشاره به تهیه و تدارک ۱۵۰ بسته معیشتی دیگر برای نیازمندان شهرستان در این طرح، بیان کرد: از خیرین و مردم محترم شهرستان تقاضا داریم تا با واریز کمک های نقدی خود به حساب قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان، خادمین خود را در طرح شهید سلیمانی یاری کنند تا بسته های معیشتی بیشتری برای نیازمندان شهرستان تهیه و توزیع شود.

وطن دوست در پایان با بیان اینکه دستگیری از مستضعفان و محرومان جامعه در زمان کنونی تمرین یاری حضرت ولی‌عصر (عج) است، گفت: شماره کارت   6273811149362797   نزد بانک انصار، به نام قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان مانه و سملقان جهت واریز کمک های نقدی خیرین محترم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ قاسمی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک