جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ساعت ۱۱:۸
مدیر فنی شهرداری بجنورد اعلام کرد:

۱۹ هزار متر مسیل در بجنورد نیازمند بهسازی/۷۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

مدیر فنی و نظارت بر پروژ های عمرانی شهرداری بجنورد گفت: 19 هزار و 300 متر از طول مسیل های شهر بجنورد نیازمند کف سازی، دیواره سازی و احداث پارک خطی در کنار مسیل ها هستند.
19 هزار متر مسیل در بجنورد نیازمند بهسازی/72 میلیارد تومان اعتبار نیاز است,

محسن احمدی، مدیر فنی و نظارت بر پروژ های عمرانی شهرداری بجنورد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: در شهر بجنورد چهار مسیل وجود دارد که طول این مسیل ها برای خروج روان آب ها از سطح شهر بجنورد به طول 24 هزار و 500 متر است.

احمدی گفت: مسیل ملکش به طول پنج هزار و 500 متر از جمله این مسیل های شهر بجنورد است که در سال جاری انجام کف سازی، مرمت بدنه و لایروبی 300 متر از مسیر مسیل ملکش تا پارک آفرینش آغاز شد که هنوز در حال انجام است.

وی افزود: تا به کنون 550 میلیون تومان برای این اقدام عمرانی هزینه شده است و تا پایان سال جاری نیز 500 میلیون تومان دیگر باید هزینه شود.

وی همچنین به مسیل کال پسته از دیگر مسیل های شهر بجنورد اشاره کرد و گفت: طول این مسیل 10 هزار متر است که در سال جاری لایروبی هزار و 600 متر از این مسیل آغاز شد که هنوز در حال انجام است.

احمدی افزود: دو میلیارد و 800 میلیون تومان برای این اقدام هزینه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مسیل دوبرار عنوان کرد: این مسیل به طول هزار و 700 متر است که امسال هزار متر آن با صرف 200 میلیون تومان لایروبی شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: مسیل ولی عصر واقع در ضلع شرقی شهر بجنورد به طول هفت هزار و 300 متر یکی دیگر از مسیل های این شهر است که هنوز به صورت خاک ریز است و تا به کنون هیچ اقدام بهسازی برای این مسیل انجام نشده است.

مدیر فنی و نظارت بر پروژ های عمرانی شهرداری بجنورد اعلام کرد: در سال جاری اعتبار هزینه شده برای انجام اقدامات اشاره شده از محل اعتبارات شهرداری بجنورد و اعتبارات دولتی تامین شد که برای انجام این اقدامات عمرانی در این مسیل ها تا چهار میلیارد تومان هزینه می شود.

احمدی در خاتمه با اشاره به اینکه هنوز به طول 19 هزار و 300 متر از این مسیل ها باید بهسازی ( دیواره سازی، کف سازی، احداث پارک خطی در کنار مسیل ها) شوند، بیان کرد: برای این اقدامات نیاز است تا 72 میلیارد و 760 میلیون تومان اعتبار تامین شود.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک