شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ساعت ۹:۴۱
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه خبر داد:

اختصاص یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به استادیوم های گرمه

حمید نجاری گفت: با رایزنی ها و پییگری های صورت گرفته، مصوب شد که از0.27 درصد ارزش افزوده مالیات مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به پروژه استادیوم فوتبال اختصاص پیدا کند که ۳۰۰میلیون تومان آن سهم زمین فوتبال شهر درق است.
اختصاص یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار به استادیوم های گرمه,

حمید نجاری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در این شهرستان گفت: زیرساخت پروژه استادیوم فوتبال واقع در مجموعه ورزشی آزادی گرمه ازسال ۱۳۹۴ تا سال ۱۳۹۷ با مبلغ ۶۰۰میلیون تومان آماده شد.

 

وی با اشاره به اینکه در فاز نخست پروژه، کاشت چمن طبیعی، حفظ و نگهداری آن انجام شد، اظهارکرد: متاسفانه درسال ۹۸ بدلیل کم آبی این چمن ها خشک شد  و از آن موقع تاکنون هیچ گونه اعتباری دراین خصوص مصوب و یا تخصیص داده نشده است.

 

این مقام مسئول یکی از دغدغه های جوانان شهرستان گرمه را نداشتن یک زمین چمن مصنوعی مطلوب خواند و افزود: این شهرستان در سال های اخیر یکی ازقدرتمندترین تیمهای استانی بوده، اگر شرایط و امکانات برای بازیکنان فراهم می شد، قطعا می توانست فرصت خوبی برای ظهور بازیکنان گرمه در تیم های بزرگ کشور را فراهم کند.

 

نجاری یادآور شد: با رایزنی ها و پییگری های صورت گرفته، مصوب شد که از0.27 درصد ارزش افزوده مالیات مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان به پروژه استادیوم فوتبال اختصاص پیدا کند که ۳۰۰میلیون تومان آن سهم زمین فوتبال شهر درق است.

 

وی با بیان اینکه با تورم های پیش آمده امیدی نیست که با این مبلغ مصوب بتوان زمین چمن مصنوعی آماده شود، گفت: با استفاده از ظرفیت خیران شاید بشود این پروژه را به مرحله بهره برداری رساند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمه گفت: متاسفانه کرونا، ورزش را همچون خیلی از امورات دیگر تحت شعاع قرارداده است و مشکلات زیادی در این حوزه ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام/ غلامی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک