جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ساعت ۱۲:۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مواضع آیت الله یزدی علیه فتنه ۸۸ شفاف بود / تحریف شخصیت های بزرگ کشور تازگی ندارد

حجت الاسلام رضا نوری با بیان اینکه مواضع آیت الله یزدی در تمام حوادث نظام،شفاف بود، گفت: در فتنه 88 نیز مواضع شفافی برعلیه فتنه داشتند و باتوضیح پشت صحنه های این فتنه روشنگری جامعه را برعهده داشتند.
مواضع آیت الله یزدی علیه فتنه 88 شفاف بود / تحریف شخصیت های بزرگ کشور تازگی ندارد,

حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با درگذشت آیت الله محمد یزدی اظهار داشت: آیت الله یزدی تمام عمرش را در مسیر خدمت به جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام گذاشت و درمسئولیت های مختلفی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز داشتند، همیشه منشا خیر و برکت برای نظام بوده اند.

وی با اشاره به اینکه این عالم بزرگ قریب به هشت سال ریاست قوه قضائیه را برعهده داشتند، ادامه داد: همچنین در مدت عهده داری مسئولیت های عضویت در شورای نگهبان، معاون مجلس خبرگان رهبری و در جایگاه مدرس در حوزه های علمیه بهره های علمی و فقهی زیادی را نصیب کشور کرده اند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مواضع حضرت آیت الله یزدی در تمامی حادثه هایی که برای نظام پیش می آمد، شفاف و روشن بوده است، گفت: در فتنه 88 نیز در گروه کسانی بودند که موضع شفافی برعلیه فتنه داشته وبا شفاف سازی صحنه و توضیح پشت صحنه های این فتنه روشنگری جامعه را برعهده گرفتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: از صدر اسلام تا به اکنون تمامی مجاهدان در راه خدا دارای دافعه های زیادی از سمت دشمنان و منافقان بودند.

وی با بیان اینکه در تاریخ، کسانی که از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده اند، همیشه مورد هجمه دشمنان قرار گرفته اند، افزود: نسبت به این افراد عالم و بزرگ همیشه تهمت هایی از سمت دشمنان وجود داشته، علاوه بر این دشمن نسبت به تحریف شخصیت این افراد نیز دست به اقداماتی زده است که برای ملت ایران تازگی ندارد و فریب رفتارهای آنها را نخواهند خورد.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک