جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ساعت ۱۱:۵۹
در گفتگو با کارآفرین راز و جرگلانی مطرح شد؛

جهش تولید از اشتغالزایی با ۷۰۰ هزار تومان تا هدفگذاری برای تاسیس ۵ شعبه فروش محصولات

امروزه استفاده از عرقیجات گیاهی، دمنوش ها و داروهای گیاهی با توجه به عوارض کم این تولیدات نسبت به مواد شیمیایی مورد توجه عموم قرار گرفته است.
جهش تولید از اشتغالزایی با 700 هزار تومان تا هدفگذاری برای تاسیس 5 شعبه فروش محصولات,

به گزارش خبرنگار عصراترک از راز و جرگلان، برغمدی یکی از جوانانی است که با فعالیت در این زمینه کسب و کار برای خودش و یک نفر دیگر فراهم کرده و می گوید اگر حمایت شود، کارش را تا تاسیس 5 شعبه می تواند افزایش دهد.

 

برغمدی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنده 33 ساله و متاهل هستم، تولید و توزیع عرقیجات و دارهای گیاهی را از سال 91 با 700هزار تومان هزینه شخصی و 15میلیون تومان وام از بانک مهر اقتصاد آغاز کردم.

 

وی اظهار کرد: ما در فروشگاه صنایع تبدیلی حاصل از عرق گیری، آب گوجه گیری، آب لیمو گیری، آسیاب نیمه صنعتی را به فروش می رسانیم .

 

این کارآفرین راز و جرگلانی گفت: کاشت بعضی از گیاهان دارویی را خود انجام می دهیم و مابقی را که مواد اولیه کار ما است تهیه و عرقیجات و اسانس آنها را به فروش می رسانیم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر یک شعبه در راز داریم که یک نیرو آن را اداره می کند و یک شعبه هم در شهر مشهد راه اندازی کردیم که خود بنده اداره می کنم.

 

برغمدی تاکید کرد: اگر از سمت مسئولین حمایت بشویم، می توانیم هم شغل خود را گسترش بدهیم هم نیروی کار بیشتری به خدمت بگیریم. در حال حاضر یک شعبه در شهر راز و یک شعبه در شهرستان مشهد راه اندازی شده و یک شعبه نیز در آینده نزدیک در شهرستان سبزوار راه اندازی می کنیم و اگر در آینده مشکلات از سر راه کنار برود قصد افزایش شعبه را به تعداد 5 شعبه داریم.

 

وی با بیان اینکه برای گسترش کار خود حداقل به 100میلیون وام برای راه اندازی یک شعبه نیاز است، گفت: متاسفانه مشکل اصلی ما مالی است و از طرفی هم بیماری کرونا سبب کاهش فروش شده است.



این کارآفرین مشکل دیگر را بالا رفتن قیمت مواد اولیه عنوان کرد و ادامه داد: تعداد محدودی از مواد اولیه از جمله به لیمو، گل گاو زبان، چای ترش و گل محمدی را خودمان تولید می کنیم و بقیه مواد اولیه که بیشتر از یک هزار قلم است را خریداری می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما از ایجاد این شغل پرداختن به طب اسلامی و از مسئولین می خواهیم مشکلات اقتصادی حال حاضر جامعه را رفع کنند و جوانان را حمایت کنند تا درگیر مشکلات بیکاری نباشند.



انتهای پیام/یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک