پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ساعت ۱۹:۴۰

توزیع ۳۰۰ بسته غذایی توسط قرارگاه شهید سلیمانی بین بیماران کرونایی

عباسعلی ریحانی گفت: 300 بسته غذایی هر کدام به ارزش 500 هزار تومان تهیه و بر اساس لیست شبکه بهداشت و درمان شهرسان در میان خانوارهای مبتلا به کرونا توزیع شد.
توزیع 300 بسته غذایی توسط قرارگاه شهید سلیمانی بین بیماران کرونایی,

سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه شیروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان اظهار داشت: با توجه به تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و مجموعه بسیج در جهت قطع زنجیره ویروسکرونا و شیوع آن، در همه سپاه های شهرستانی قرارگاه شهید سلیمانی راه اندازی شد.

ریحانی افزود: به تبع آن در شهرستان شیروان نیز در اولین فرصت تفاهم نامه ای بین شبکه بهداشت و ناحیه مقاومت بسیج ایجاد و قرارگاه شهید سلیمانی راه اندازی شد.

فرمانده سپاه گفت: 32 تیم مراقبتی در قالب 26 تیم در مناطق روستایی و 6 تیم در مناطق شهری را آماده کردیم، آموزش های لازم را دریافت کردند و با مراجعه به درب منازل بیماران، اقدامات مراقبتی را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: همچنین 114 تیم حمایتی در شهرستان ایجاد شد که 78 نقطه روستایی و 36 نقطه شهری را شامل می شود تا در راستای مقابله و آگاهی سازی از ویروس کرونا کارهای حمایتی انجام دهند که از جمله آنها ضدعفونی 25 نقطه آلوده بود که توسط اداره بهداشت شهرستان گزارش شده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان گفت:  به منظور حمایت از بیماران کرونایی و ممانعت از خروج این افراد از منازل برای تهیه مایحتاج خود، بسته های معیشتی تهیه شد که امروز و در مرحله اول 300 بسته غذایی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان تهیه شد و بیشتر دنبال کسانی هستیم که تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند.

ریحانی در پایان تصریح کرد: 20 تیم نظارتی نیز در شهرستان آماده شد که یک مرحله در آبانماه اقدام بر نظارت بازار کردند و پس از آن نیز بصورت هفتگی در بازار بر کسبه و اصناف نظارت دارند.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک