چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ساعت ۱۱:۱۱
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم:

کنترل بحران کرونا نیازمند بسیج همگانی است

علی جهان پناهی با بیان اینکه کنترل بحران کرونا نیازمند بسیج همگانی است، گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و خانواده محور با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری در جاجرم آغاز شده است.
کنترل بحران کرونا نیازمند بسیج همگانی است,

علی جهان پناهی، مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم، گفت: هر چند شبکه بهداشت با تمام قوا در حال شناسایی موارد مبتلا و ردیابی افراد در تماس با مبتلایان جهت ارایه خدمات بهداشتی و غربالگری برای قطع زنجیره انتقال بیماری است، اما متاسفانه بدلیل رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی که مهمترین آن عدم استفاده از ماسک زدن توسط برخی افراد و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، موارد مثبت در حال افزایش بوده  و کنترل این بحران نیازمند بسیج همگانی است.


وی افزود: بدین منظور فرمانداری، شبکه بهداشت، سپاه پاسداران شهرستان، جمعیت هلال احمر و ... در قالب اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به شیوه محله محور و خانواده محور  با هدف قطع زنجیره انتقال بیماری با مراجعه به درب منازل جهت انجام آموزش ، طرحهای حمایتی و مراقبتی نیازمند همکاری  همه جانبه مردم عزیز شهرستان هستند.

جهان پناهی با بیان اینکه ریشه کن شدن بیماری کرونا و سلامتی شهروندان جاجرمی در راس اهداف ما قرار دارد، ابراز داشت: خواهشمندیم با نیروهای شبکه بهداشت, بسیج و جمعیت هلال احمر همکاری لازم را انجام و همیار و همراه ما باشید تا در ریشه کن کردن این ویروس منحوس در شهرستان سهمی داشته باشیم.

 

انتهای خبر/تقی زاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک