جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ساعت ۹:۳۲
معاون اقتصادی معاون اول رییس جمهور:

اجرای مرحله ۲ پتروشیمی بجنورد توجیه اقتصادی دارد

معاون اقتصادی، معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای مرحله ۲ پتروشیمی خراسان از توجیه فنی و اقتصادی لازم برخوردار است.
اجرای مرحله ۲ پتروشیمی بجنورد توجیه اقتصادی دارد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سعید شیرکوند این مطلب را در نشست مشترک استاندار و نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با وی مطرح کرد.
محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، نیز در این دیدار با دفاع از حق و حقوق مردم این استان در حوزه صنایع، به ویژه صنایع حوزه وزارت نفت، به تشریح مسائل و دغدغه های استان در مسیر توسعه اشتغال و درآمدزایی پرداخت.

در این دیدار مقرر شد مسوولان مربوطه و هیات رییسه مجتمع پتروشیمی خراسان، در برنامه ای زمانبندی شده مقدمات اجرایی شدن این طرح را فراهم کرده و به مرحله اجرا برسانند.

اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان از سالها پیش مطرح و به یک مطالبه جدی برای مردم این استان تبدیل شده است، اما تا کنون اقدامی عملی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

طرح جی. تی. پی. پی به عنوان طرح توسعه ای شرکت پتروشیمی خراسان در سال ۹۴ در بجنورد کلنگ خورد اما اجرای آن به علل مختلف محقق نشد.

مجتمع پتروشیمی خراسان در ۱۷ کیلومتری شرق بجنورد، در مسیر بجنورد- شیروان، از پیشرفته‌ترین واحدهای تولیدکننده آمونیاک، کود شیمیایی اوره، ملامین و ازت است.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک