شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ساعت ۱۲:۱۴
مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی اعلام کرد:

اخذ گواهی دامپزشکی برای جابجایی دان مرغ در خراسان شمالی ضروری است

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: هر گونه جابجایی نهاده دان مرغ و ورود این محموله‌ها به مرغداری منوط به اخذ گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای از دامپزشکی است.
اخذ گواهی دامپزشکی برای جابجایی دان مرغ در خراسان شمالی ضروری است,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سید محمد مهدی احمدی، مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محموله هایی که گواهی بهداشتی این اداره کل را نداشته باشند، به عنوان محموله غیرمجاز و غیرقانونی برابر ضوابط ستاد مذکور، برخورد قانونی می شود.

احمدی تصریح کرد: مسوولان فنی بهداشتی کارخانجات خوراک دام و طیور و شرکت های ارسال کننده این محموله ها نیز موظف هستند برای تمامی محموله های خروجی خود، گواهی معتبر حمل بهداشتی قرنطینه ای به مقصد موردنظر صادر کنند و مرغداران نیز لازم است هنگام خرید چنین محموله هایی از صدور گواهی برای محموله خود اطمینان یابند.

وی  در ادامه همچنین صدور مجوز جوجه ریزی دوره بعدی مرغداران را منوط به اخذ مجوزهای لازم و برابر ظرفیت مجاز واحد پرورشی، حمل جوجه یک روزه به مقصد مرغداری با گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای دامپزشکی، تهیه نهاده و دان مرغی با مجوز قرنطینه ای دامپزشکی و ثبت آن در سامانه و ثبت واکسیناسیون و تلفات و بیماری حین دوره پرورش در سامانه «جی. آی. اس» به طور روزانه توسط مسوول فنی بهداشتی دانست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک