جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ساعت ۱۲:۴

محقر رئیس دانشگاه معین خراسان شمالی شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی «احمد محقر»، رییس دانشگاه بجنورد، را به عنوان رییس دانشگاه معین خراسان شمالی و نماینده خود در این استان منصوب کرد.
محقر رئیس دانشگاه معین خراسان شمالی شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، دکتر منصور غلامی در حکم خود این اقدام را در راستای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه جلسه‌ ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در خصوص سیاست‌ها و ضوابط اجرایی حاکم بر آمایش آموزش عالی در جمهوری اسلامی ایران عنوان کرده است.

وزیر علوم در این حکم «تمرکززدایی و شبکه‌سازی علمی، هم افزایی مؤسسات آموزش عالی واقع در آن استان، مشارکت هرچه بیشتر مؤسسات در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های آموزش عالی، متناسب‌سازی و متوازن کردن توسعه مؤسسات، کاهش بوروکراسی ناشی از تمرکز تصمیم‌گیری‌ها و ایجاد هماهنگی و تبادل تجربیات میان ساختارهای آموزش عالی و وفق مفاد ماده ۱ آیین‌نامه پیاده‌سازی آمایش آموزش عالی کشور - مدیریت استانی مؤسسات آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»  را از رییس دانشگاه معین استان طلب کرده است. دکتر غلامی افزوده است: بدیهی است همه مؤسسات آموزش عالی آن استان به همکاری با آن دانشگاه برای تحقق مفاد مندرج در آیین‌نامه مذکور موظف خواهند بود.

به گزارش عصر اترک، دانشگاه بجنورد، فعالیت خود را از مهر ۸۴،  یکسال پس از تاسیس استان خراسان شمالی، آغاز کرده است و اکنون ۴۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و سه هزار و ۹۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی زیر نظر ۱۷۲ عضو هیات علمی این دانشگاه تحصیل می کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک