چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۳۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ساعت ۱۴:۱۷
جودوکار خراسان شمالی در تیم ملی عنوان کرد:

آرمان های ایران با خون شهدا پابرجا است/دنیا درس مقاومت را از ایران خواهد آموخت

جودوکار خراسان شمالی در تیم ملی گفت: دشمنان با ترور دانشمندان هسته ای کشور تلاش کردند که ایران را تضعیف کنند درحالیکه این کشور با خون شهیدان سردار سلیمانی، دانشمندان هسته ای و دیگر شهدا پا بر جا مانده است.
آرمان های ایران با خون شهدا پابرجا است/دنیا درس مقاومت را از ایران خواهد آموخت,

علی محمدنیا، جودوکار خراسان شمالی عضو تیم ملی جودوی کشور که در سال های 1381 و 1392 در مسابقات جهانی جوانان و سهمیه المپیک جودو از رقابت با دو حریف اسرائیلی انصراف داد در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک اظهار کرد: جنایت ترور شهید فخری زاده را محکوم می کنم.

محمدنیا با یادآوری این مطلب که در این دو مسابقه با هدف پیروی از دین اسلام و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی که مدافع مظلوم و مخالف استکبار هستند از رقابت با دو حریف اسرائیلی انصراف داده بودم، بیان کرد: دشمنان طی 40 سال گذشته با روش های مختلف تلاش کرده اند که به ایران قدرتمند آسیب بزنند.

وی همچنین تصریح کرد: آنان با ترور دانشمندان هسته ای کشور تلاش کردند که ایران را تضعیف کنند درحالیکه این کشور با خون شهیدان سردار سلیمانی، دانشمندان هسته ای و دیگر شهدا پا بر جا مانده است.

وی در ادامه بیان کرد: جامعه نیز باید با اهتمام بیشتر و بکارگرفتن توان خود راه این شهدا را ادامه دهند و کمک کنند تا کشور پیشرفت و اعتلا سریعتری داشته باشد.

این جودوکار خراسان شمالی عضو تیم ملی جودوی کشور در خاتمه با یادآوری این مطلب که ایران در برابر جنایت های دشمنان خود مقاومت را پیشه کرده است، بیان کرد: دنیا از کشور ایران درس مقاومت را خواهد آموخت که چگونه باید پای آرمان های خود ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک