پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۲:۲۹
مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج:

اردوهای‌های جهادی مهد پرورش مدیران توانمند کشور/ تشکیل ۵۰صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی مردم محور در فاروج

عبدالله جوانمرد با بیان اینکه بسیج سازندگی در راستای سیاست‌های کلی، تمام تلاش خود را برای رونق تولید و رفع محرومیت انجام خواهد داد، گفت: اردوهای‌های جهادی مهد پرورش مدیران توانمند و آینده سازان کشور است.
اردوهای‌های جهادی مهد پرورش مدیران توانمند کشور/ تشکیل 50صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی مردم محور در فاروج,

سروان پاسدار عبداله جوانمرد، مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج در گفتگو با خبرنگار عصراترک در فاروج گفت: خدمات گسترده بسیج سازندگی از بدو تاسیس منشا برکات گسترده و فراوانی در مناطق محروم و روستایی شده که این اقدامات در زمینه‌های مختلف از جمله ایجاد زیرساخت‌های عمرانی، بهداشتی و کشاورزی بوده است.

وی افزود: بسیج سازندگی شهرستان فاروج علاوه‌ بر اقداماتی که در مسیر سازندگی و خدمت به محرومان انجام می دهد، با تشکیل 80 گروه جهادی در ترویج و گسترش زندگی جهادی بر مبنای انقلاب اسلامی و حرکت جوانان در این مسیر برای تحقق شعار ما می‌توانیم گام برمی‌دارد.

جوانمرد گفت: علاوه ‌براقدامات گروه‌های جهادی در زمینه‌های مختلف می‌توان گفت جوانان و نوجوانان با حضور در اردوهای جهادی و تعامل و ارتباط با مردم مفاهیم انقلابی و کار تشکیلاتی را می‌آموزند و در واقع اردوهای‌های جهادی مهد پرورش مدیران و آینده‌سازان توانمند کشور است.

وی اظهار داشت: نگاه بسیج سازندگی این است که کارمردم توسط خودشان انجام شود زیرا هر کجا که مردم خودشان پای کارآمدند ما آنجا موفق شدیم به همین سبب جهادگران وارد هر منطقه که می‌شوند این باور را در مردم ایجاد می کنند که با هم کار کردن نتیجه بهتر و بیشتری دارد.

جوانمرد گفت: یکی دیگر از این اقدامات بسیج سازندگی شهرستان فاروج در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای  مردمی کردن اقتصاد تشکیل صندوق‌های قرض الحسنه است که بسیج سازندگی شهرستان فاروج با استفاده از ظرفیت 3 تسهیلگر آموزش دیده تاکنون حدود 50صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی مردم محور را در سطح شهرستان ایجاد کرده است.

وی افزود: صندوق‌های قرض‌الحسنه با استفاده از منابع مالی خرد اعضا و حمایت‌های بسیج سازندگی در راستای حرکت به سمت اقتصادی مقاوم گام بر می دارند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج گفت: علاوه این موارد از ابتدای سال تا کنون چیزی حدود 3 هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شده و 3 هزار بسته دیگر نیز به مناسبت هفته بسیج توسط گروه های جهادی بسیج در سطح شهرستان و بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در حال توزیع است.

 

انتهای خبر/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک