شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۰:۴۸
‍ فرماندار شیروان:

 بیش از ۶ هزار نمونه گیری در شیروان انجام شده است

فرماندار شیروان از نمونه گیری ۶ هزار و ۲۷ مورد تست کرونا در این شهرستان خبر داد، گفت: میزان ابتلا در روستا ها ۲۰ درصد بوده اما میزان فوتی ها در روستاها ۳۰ درصد است.
 بیش از ۶ هزار نمونه گیری در شیروان انجام شده است,

به گزارش عصراترک امین رضا مرآتی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان با بیان اینکه تعداد فوتی های کرونایی آبان ماه نسبت به ماه های قبل افزایش داشته اظهارکرد: میزان ابتلا در روستا ها ۲۰ درصد بوده اما میزان فوتی ها در روستاها ۳۰ درصد است که مهمترین علت فوت در روستاها، مراجعه دیرهنگام به مراکز درمانی است.

وی با اشاره به اینکه میانگین سنی فوت شدگان در شهرستان ۶۶ سال بوده که تعداد فوتی های خانم و آقا برابر است، گفت: پرسنل و کادر درمان بصورت شبانه روزی در حال خدمات دهی به بیماران کرونایی هستند و این می طلبد مردم هم نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

مرآتی تاکید کرد: کادر اجرایی مدارس بعنوان سیستم اداری محسوب می شود و باید با ۵۰ درصد ظرفیت جهت انجام امورات مربوط به تدریس مجازی فعالیت کنند.

نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه برخورد با متخلفین بهداشتی با قاطعیت ادامه دارد گفت: اگر در دستگاه اجرایی مدیر یا کارکنان از ماسک استفاده نکنند بلافاصله آن اداره پلمپ خواهد شد و با خاطیان برخورد می شود.

مراتی گفت: تعامل خوب اعضای ستاد مقابله با کرونا در جهت اجرای طرح محدودیت ها بسیار خوب بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/حق بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک