شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ساعت ۱۰:۴۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمه:

۱۲۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می شود

سرگرد علی غلامی گفت: 120 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با همت بسیجیان شهرستان در هفته بسیج در گرمه برگزار می شود.
120 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود,

سرگرد علی غلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک ضمن گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به بیان رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

غلامی افزود:  ۵آذر ماه سالروز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره)در سال ۱۳۵۸است و به همین مناسبت وبرای گرامیداشت این ایام از۳۰آبان ماه الی ۶آذر بیش از ۱۲۰ برنامه به همت حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه تابعه در سطح شهرستان گرمه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال به خاطر همه گیری کرونا، امکان برگزاری برنامه های تجمعی وجود ندارد و بیشتر برنامه ها با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی درفضای مجازی برگزار می شود، گفت: برپایی رزمایش مواسات، برگزاری مسابقات فرهنگی وفراخوان درفضای مجازی، اجرای سرود، دیدار بارزمندگان وپیشکسوتان، ارسال پیامک، برگزاری گشت های محله محور، وافتتاح پروژه های محرومیت زدایی از جمله برنامه های هفته بسیج هستند.

فرمانده سپاه شهرستان گرمه با اشاره به سخن مقام معظم رهبري مبنی بر اینکه هر یک از آحاد کشور که دارای روحیه مسئولیت پذیری و ایمان باشن،د بسیجی محسوب می شوند خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی و اجتماعی که هم اکنون بر کشور حاکم است بیش از گذشته به وحدت، همدلی و کار جهادی نیاز داریم و بنابراین همه با هم با پیروی از ولی امر بسیجی وار وارد عرصه خواهیم شد.


انتهای پیام/غلامی
 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک