جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ساعت ۱۱:۴۴
رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ‌ فروشان و قصابان بجنورد خبر داد:

افزایش قیمت مرغ تا مرز ۳۲ هزار تومان / عرضه ۱۷ هزار تن مرغ تنظیم بازار در استان

حسین قاسم زاده با بیان اینکه طی چند روز گذشته شهرستان گنبد مانع واردات مرغ به خراسان شمالی شده است، گفت: امروز مرغ آزاد، وارد بازار استان نشد که اگر وارد بازار می شدبه 32 هزار تومان به فروش می رفت.
افزایش قیمت مرغ تا مرز 32 هزار تومان / عرضه 17 هزار تن مرغ تنظیم بازار در استان ,

حسین قاسم زاده، رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ‌ فروشان و قصابان بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه امروز مرغ وارد بازار استان نشده، اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد که بخشی از تولید مرغ داخل استان به قیمت تنظیم بازار عرضه شود.

وی با اشاره به اینکه نیاز استان خراسان شمالی روزانه بین 40 تا 45 تن مرغ است، ادامه داد: این در حالی است که امروز به دلیل وارد نشدن مرغ به استان تنها 17 تن مرغ از کشتار داخلی استان به قیمت کیلویی 19 هزار و 755 تومان برای فروش بین مرغ فروشان توزیع شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از 17 تن مرغ توزیع شده امروز در استان، میزان هفت تن و 700 کیلوگرم در شهرستان بجنورد عرضه شده است.

قاسم زاده ادامه داد: بخشی از مرغ مصرفی استان خراسان شمالی از واردات شهر سبزوار و بخش بیشتر آن از شهر گنبد تامین می شود که طی چند روز گذشته مسئولان این شهرستان جهت خروج مرغ از گنبد برای تامین مرغ خراسان شمالی مجوز را صادر نکرده اند.

وی یادآور شد: در صورتی که امروز مرغ آزاد وارد بازار می شد قطعا با قیمت کیلویی بین 31 هزار تا 32 هزار تومان به فروش می رسید.

قاسم زاده گفت: ظهر امروز مجددا جلسه ستاد تنظیم بازار استان جهت پیدا کردن راهکاری برای این مشکل برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک