شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۰:۴۰

دستبند پلیس مانه و سملقان بر دستان قاتلان فراری 

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری 3نفر قاتل فراری که در یکی از شهرستان های استان گلستان اقدام به قتل یک شهروند کرده بودند، خبر داد .
دستبند پلیس مانه و سملقان بر دستان قاتلان فراری ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، سرهنگ "مهدی مهران فر" با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر تردد 3 نفر قاتل فراری در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مانه و سملقان، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیتی که داشت، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پلیس شهرستان مانه و سملقان به محض دریافت این خبر، اقدام به کنترل محور های ورودی و خروجی شهرستان کردند، افزود: در حین کنترل خودروهای عبوری در محور "جنگل گلستان- چمن بید" ماموران به یک دستگاه خودروی 405 مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خوشبختانه ماموران موفق شدند هر 3 قاتل متواری را که به وسیله این خودرو در حال تردد بوند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از متهمان که در حین درگیری با مقتول از ناحیه پا، مجروح و مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، برای مداوا به بیمارستان شهرستان بجنورد منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در ادامه به نحوه و چگونگی درگیری منجر به قتل توسط این افراد اشاره کرد و گفت: متهمان در یکی از روستاهای شهر "دلند" استان گلستان با استفاده از سلاح گرم با عده ای درگیر و در نهایت یکی از شهروندان را با ضرب گلوله به قتل رسانده و فرد دیگری را نیز به شدت مجروح می کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بلافاصله از محل درگیری به مقصد استان های جنوبی متواری می شوند، گفت: با سرعت عمل پلیس مانه و سملقان این افراد در محور"جنگل گلستان- چمن بید" دستگیر و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مهران فر در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی با قدرت در مقابل قانون شکنان و مجرمان ایستاده است گفت: از شهروندان عزیز انتظار می رود در زمان بروز هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک