یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ساعت ۲۲:۳۴
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

بسیجیان خراسان شمالی به پویش سراسری اهدای خون بپیوندند / با اطمینان کامل در محیط های اهدای خون حاضر شوید

سرهنگ حسین اکبری گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج در لبیک به پویش سراسرس نذر خون، همت کنند و با فراخوان دادن بسیجیان، شرایط را برای اهدای خون این افراد فراهم کنند.
بسیجیان خراسان شمالی به پویش سراسری اهدای خون بپیوندند / با اطمینان کامل در محیط های اهدای خون حاضر شوید,

سرهنگ حسین اکبری، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی بر جامعه حاکم شده است، اظهار داشت: در شرایط فعلی، جامعه سلامت نیازمند همراهی و کمک هستند.

وی افزود: مدافعان سلامت و جهادگران برای مداوای هم وطنان نیاز به خون دارند و اکنون منابع خون و فرآورده های آن به مشکل خورده است.
وی با اشاره به اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای بسیجیان است که بتوانند درقبال اقدامات کادر درمان و بیماران قدمی بردارند، گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج در لبیک به پویشی که تحت عنوان اهدای خون در سراسر کشور راه اندازی شده است، همت کنند و با فراخوان دادن بسیجیان، شرایط را برای اهدای خون این افراد فراهم کنند چراکه با اهدای خون می توان اهدای زندگی کرد.
سرهنگ اکبری اضافه کرد: مراکز اهدای خون در خراسان شمالی باتوجه به نیاز کادردرمان به خون جهت مداوای بیماران فراخوان داده اند و این ایام الله ها نیز فرصت مناسبی برای اقشار خاصی از جامعه است که حضورشان را در کنار کادر درمان نشان دهند و همچون همیشه پای کار باشند.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: از عموم مردم خراسان شمالی درخواست داریم درقالب بسیج و بسیجی در مراکز اهدای خون حضور داشته باشند و با این حرکت بخشی از کمبود بانک خون خراسان شمالی را جبران کنیم.


وی خاطرنشان کرد: بسیجیان و مردم با اطمینان کامل در محیط های  اهدای خون حضور پیداکنند، زیرا مسئولان مربوطه این اطمینان را داده اند که این محیط ها ایزوله اند و هیچ گونه مشکلی برای اهداکنندگان ایجاد نخواهد شد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک