شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ساعت ۲۱:۸
استاندار خراسان شمالی :

ممنوعیت تردد درون شهری و برون شهری از ساعت ۲۱ تا ۴صبح از شنبه اجرا می شود

محمدعلی شجاعی گفت: ممنوعیت تردد های درون شهری و برون شهری از ساعت بیست و یک تا چهار صبح روز بعد به مدت دو هفته در استان اجرا می شود.
ممنوعیت تردد درون شهری و برون شهری از ساعت 21 تا 4صبح از شنبه اجرا می شود,

به گزارش عصر اترک،محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی امشب در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای محدودیت هایی که به مدت دو هفته از ابتدای آذرماه در کشور اجرایی می شود، قطع زنجیره شیوع کرونا است.
وی ادامه داد: نباید از عدم رعایت ها به راحتی گذشت، بلکه باید شرایط استان به سمتی پیش رود که جان و سلامتی مردم تضمین شود.
شجاعی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان های بجنورد ، اسفراین و فاروج که اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند، تا دوشنبه آینده در همین رنگ و وضعیت قرار دارد و تغییر در رنگ و وضعیت شهرستان های استان تنها در ستاد استانی مقابله با کرونا ابلاغ و اعلام می شود.
استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد:  فرمانداری ها با همکاری پلیس راه در شهرستان هایی که منع تردد در درون شهرها اعلام شده و فاقد کمربندی هستند،مسیری را جهت تردد خودروهای غیر بومی معین کنند.
وی با بیان اینکه باید ارائه خدمات بیشتر به سمت غیرحضوری پیش رود،گفت:  اداراتی که می توانند بخشی از اموراتشان را به صورت آنلاین و غیرحضوری داشته باشند به این سمت حرکت کنند.

شجاعی همچنین در مقابل درخواست معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی جهت تامین مکانهای سرپوشیده در فصل های سرد جهت نمونه گیری ها که فضای مناسب برای انتظار مراجعه کنندگان داشته باشد، گفت : در تمامی شهرستان ها، فرمانداران سالن بزرگی که بتواند نیاز علوم پزشکی را مرتفع کند فراهم و در اختیارشان قرار داده شود.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: کارمندانی که بنابر شرایط شغلی شان نیاز به تردد بین شهری در ساعات ممنوعه دارند علاوه بر کارت شناسایی باید نامه خروج از شهر توسط اداره به همراه داشته باشند .
وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز محدودیت ها در در روز یکم آذرماه ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تمامی ترددهای بین شهری و درون شهری در شهرهای قرمز ممنوع است، گفت: مردم در صورت ضرورت جهت برقراری تردد به سایر شهرها باید به فرمانداری ها مراجعه و با ارائه دلایل نامه خروج از شهر را دریافت نمایند.

انتهای پیام/رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک