سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ساعت ۱۳:۵۵
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم خبر داد:

دستگیری ۱۲ مجرم متواری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری 12 مجرم فراری در اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و حفظ حقوق شهروندان، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری متهمان متواری در سطح شهرستان با قدرت در حال اجرایی شدن است.
دستگیری 12 مجرم متواری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در جاجرم  ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، سرهنگ"رضا قندی"، فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم  اظهار داشت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و حفظ حقوق شهروندان، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری متهمان متواری در سطح شهرستان با قدرت اجرا شد. 


وی با اشاره به اینکه در این رابطه ماموران انتظامی این فرماندهی موفق شدند، 12 نفر را که حکم جلب داشته و مدتی متواری بودند را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: تمام این افراد بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 


این مقام انتظامی با بیان اینکه همکاری به موقع و موثر مردم عزیز در اجرای این طرح به مدد پلیس آمد، خاطر نشان کرد: پلیس از شهروندان عزیز همواره انتظار دارد تا ضمن همکاری مستمر با سربازان ولایت، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ تقی زاده  

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک