جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ساعت ۹:۴۷
نماینده مردم خراسان شمالی خبر داد:

رفع مشکل افزایش شهریه دانشجویان روانشناسی بالینی کشور

دانشجویان مقطع ارشد روان شناسی بالینی در زمان انتخاب واحد ترم جاری با افزایش صدرصدی شهریه روبه رو شدند و نسبت به این موضوع اعتراضات متعددی بین آن ها شکل گرفت.
رفع مشکل افزایش شهریه دانشجویان روانشناسی بالینی کشور,

به گزارش عصر اترک، اعتراض دانشجویان روانشناسی بالینی به این دلیل است که دانشجویان این رشته زیرمجموعه رشته های «وزارت بهداشت» قرار گرفته اما مدرک نهایی آن ها را «وزارت علوم» صادر می شود اما شهریه دانشگاه آن ها بر اساس نرخ مصوب «وزارت بهداشت» محاسبه می شود.

دانشجویان این رشته، مشکل خود را با محمد وحیدی نماینده مردم شهرستان های بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان مطرح کرده و درخواست پیگیری داشتند.

وحیدی در گفت و گو با خبرنگار ما، ضمن تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد و معیشت دانشجویان در وضعیت کنونی، از پیگیری های خود برای رفع این مشکل خبر داد.

وحیدی با بیان اینکه مشکل دانشجویان این رشته را با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی کشور مطرح کرده است، افزود: معاون دانشگاه آزاد اسلامی کشور قول مساعد برای رفع این مشکل طی روزهای آینده را داد و اعلام کرد که این موضوع به زودی به تمام دانشگاه های آزاد کشور ابلاغ می شود تا شهریه آنان به شیوه سابق محاسبه شود.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک