پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۲:۵۱

مرگ دختر بچه ۳ ساله مانه و سملقانی، توسط قاتل خاموش

رییس شرکت گاز شهر قاضی در گفتگو با عصراترک با اشاره به مرگ یک دختربچه ۳ ساله توسط گاز مونوکسید کربن در روستای کلاته قمو، گفت: علت بروز این حادثه نشت گاز مونوکسید کربن از آبگرمکنی بوده است که در ورودی حمام قرار داشته و فاقد دودکش استاندارد بوده است.
مرگ دختر بچه ۳ ساله مانه و سملقانی، توسط قاتل خاموش,

احمد اصغری رییس شرکت گاز شهر قاضی در گفتگو با عصراترک با اشاره به مرگ یک کودک سه ساله توسط گاز مونوکسید کربن در روستای کلاته قمو، گفت: علت بروز این حادثه نشت گاز مونوکسید کربن از آبگرمکنی بوده است که در ورودی حمام قرار داشته است.


وی ادامه داد: بنا بر شواهد موجود، این آبگرمکن فاقد دودکش بوده و همین امر باعث بروز مسمومیت در هنگام استحمام  متوفی شده و در نهایت به مرگ این کودک منجر شده است.


اصغری با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و نیاز به استفاده از وسایل گرمایشی، اظهار کرد: همشهریان قبل از ره اندازی بخاری ها باید مسیر دودکش را بررسی نمایند و از باز بودن آن اطمینان حاصل نمایند.


وی استفاده از لوله اچ را برای دودکش ها ضروری دانست و افزود: همواره باید به رنگ شعله بخاری توجه شود، اگر شعله آبی رنگ بخاری بصورت رنگ زرد درآید، نشانه کمبود اکسیژن در محیط بوده و زنگ خطر محسوب می شود


اصغری در پایان با تاکید بر لزوم استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، گفت: اجاق های چهارپایه که معمولا در حمام ها استفاده می شود، یکی از پرخطرترین وسایل گرمایشی محسوب می شود و استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 

انتهای پیام / م ق

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک