شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ساعت ۱۱:۲۵

بیانیه مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان فاروج

در پی اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه که باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شد و سالروز استکبار ستیزی امام جمعه وفرماندار شهرستان فاروج بیانیه مشترکی خطاب به مردم شریف صادر کردند.
بیانیه مشترک امام جمعه و فرماندار شهرستان فاروج,

به گزارش صبح فاروج،  در پی اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیامبر اعظم(ص) و اظهارات امانوئل مکرون در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله،که باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده و سالروز استکبار ستیزی امام جمعه و فرماندار شهرستان فاروج بیانیه مشترکی خطاب به مردم شریف صادر کردند ، به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

آبان ماه  ياد حماسه‌هاي بزرگي را براي ملت غيور ايران زنده مي‌کند که الهام‌بخش تداوم راه انقلاب اسلامي و امام راحل(ره) است. همان حماسه ای که خون شهدای بسیاری به پای آن ریخته شده تا امروز من و تو ای برادر و خواهر مسلمان پشتیبان ولایت فقیه خویش باشیم .به فرموده مقام معظم رهبری(دامت برکاته) «در مورد مسأله سيزده آبان كه در ادبيات نظام اسلامى ما به‏عنوان «مبارزه با استكبار» نام گرفته است، حرفهاى گفتنى بسيار است. مسأله فقط اين نيست كه ما يك خاطره تاريخى را مى‏خواهيم زنده نگه داريم يا به آن افتخار كنيم؛ مضامينى در دل اين مسأله وجود دارد. شما مى‏دانيد كه سيزده آبان حامل سه حادثه تاريخى است؛ تبعيد امام(ره) در سال 43، كشتار دانش‏آموزان نوجوان در سال 57 و سرانجام تسخير لانه جاسوسى در سال 58. در هر سه حادثه، يك طرف ملت ايران است، احساسات مردم است، مظهر مبارزه ، يعنى امام بزرگوار است و مردم ايران؛ يك طرف قضيه هم دولت مستكبر آمريكا است. بنابراين يك مبارزه‏اى بين نظام جمهورى اسلامى و انقلاب اسلامى و ملت ايران با اين اعتقاد از يك‏طرف، و دولتمردان آمريكا و حكومت مستكبر آمريكا از طرف ديگر در جريان است.»

ملت عظيم الشان ايران اسلامي به هيچ جرياني اجازه نخواهد داد با طرح اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام به اراده راسخ و عزم پولادين آنان خدشه‌اي وارد سازد.

درايت و هوشمندي ولايت فقيه و رهبري انقلاب اسلامي و هوشياري و بصيرت مثال زدني مردم انقلابي و رشيد ايران، نه تنها نظام، انقلاب و ميهن اسلامي را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌هاي سهمگين استکباري حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوي نافذ و جامعي براي شکل‌گيري نهضت‌ بيداري جهاني و فراگير شدن امواج ظلم ستيزي و عدالت خواهي در جاي جاي عالم کفرزده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است؛ دستاوردي سترگ و حقيقتي انکارناپذير که بگونه‌اي برجسته و ملموس فراروي وجدان‌هاي بيدار و تشنة عدالت و آزادي قرار گرفته است. به فرموده حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) باید مسلمانان در جامعه‌ی اسلامی، از حالت بی‌تفاوتی نسبت به یکدیگر خارج بشوند. یکی از فصول زندگی رسول اکرم این بود که فضای بی‌تفاوتی را، به فضای محبت و همکاری و برادری تبدیل کند. مردم همیشه در صحنه شهرستان فاروج ضمن محکوم نمودن این اهانت به پیامبر مهربانی توسط دولت خود فروخته فرانسه ضمن تجدید میثاق با پیامبر اسلام (ص)، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم اعلام می‌دارند مصمم تر از گذشته آرمانهای اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد وهمانند سالهای گذشته و بلکه رسا تر فریاد خود را برعلیه نماد استکبار یعنی آمریکا وفرزند ناپاکش رژیم صهیونیستی ، دولت فرانسه ، انگلیس و همه دشمنان دین اسلام سر خواهند داد..

نائب علی نوروزی امام جمعه شهرستان فاروج، ابوالحسن نجفی فرماندار شهرستان فاروج                 

 

انتهای پیام/ 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک