جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ساعت ۹:۵۲
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی

فاروج، شهر هوشمند خراسان شمالی می‌شود

محسن محمدی گفت: شهر فاروج، برای اجرای طرح شهر هوشمند در استان خراسان شمالی انتخاب شده است.
فاروج، شهر هوشمند خراسان شمالی می‌شود,

به گزارش گروه دریافت خبر  صبح فاروج، محسن محمدی در نشستی با محوریت بررسی اجرای طرح شهر هوشمند در فاروج، گفت: با توجه به زیرساخت های موجود به لحاظ فیبر نوری در فاروج، این شهر قابلیت بیشتری نسبت به دیگر شهرهای استان برای تبدیل شدن به شهر هوشمند دارد.
وی بر داشتن برنامه عملیاتی زمان بندی شده برای اجرای طرح شهر هوشمند در استان تاکید و بیان کرد: باید در گام نخست شهرداری ها الکترونیکی شوند و خدمات خود را از این مسیر به شهروندان ارائه دهند تا از میزان تردد مردم به شهرداری ها کاسته شود.

محمدی، تکمیل خدمات در حوزه دولت الکترونیک را گام دوم برای اجرای طرح شهر هوشمند برشمرد و افزود: در ادامه باید با پیشنهاد مشاور طرح به سمت بسترسازی اجرای طرح شهر هوشمند در فاروج حرکت کنیم.

وی گفت: شهر فاروج تاکنون به خوبی از ظرفیت واقع شدن خود در مسیر جاده آسیایی و تردد مسافران و زائران استفاده کرده است و با توجه به اقتصاد خوب این شهر، اجرای طرح شهر هوشمند می تواند در آن موثر باشد.
محمدی با تاکید بر اینکه ضعف ها و اشکالات خدمات دولت الکترونیک در شهر فاروج باید جمع بندی و برطرف شود، افزود: شاخص های شهر هوشمند در مراکز دیگر شهرستان های استان نیز باید جمع بندی شده و نحوه اجرای طرح مزبور در این شهرها نیز بررسی شود.

استان خراسان شمالی، دارای هشت شهرستان است که شهر فاروج با حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت، دروازه شرقی آن به سمت مشهد مقدس محسوب می شود.     

 

انتهای پیام/ 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک