چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ساعت ۱۳:۸
بیانیه علمای سنی مذهب خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان

شعار" مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل" باید تا ابد زنده بماند

علمای سنی مذهب خراسان شمالی گفتند: شعار" مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل" باید تا ابد زنده بماند و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود تا آیندگان این نظام مقدس بدانند، استکبار جهانی در چندین دهه گذشته چه ظلم‌ها و جنایاتی را نسبت به کشور عزیز ما روا داشته و بی‌شک در آینده نیز خواهد داشت.
 شعار

به گزارش عصر اترک، جامعه علماء و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی در بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی؛ مهمترین وظیفه ملت ولایی ایران را در یوم الله 13 آبان را اعلام انزجار و سردادن شعار" مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل" دانستند و افزوده اند: باید این شعار تا ابد زنده بماند و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود تا آیندگان این نظام مقدس نیز بدانند، استکبار جهانی در چندین دهه گذشته چه ظلم‌ها و جنایاتی را نسبت به کشور عزیز ما روا داشته و بی‌شک در آینده نیز خواهد داشت.

در بیانیه مذبور آمده است:

"وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ "عزت از آن خدا و رسول و مومنان است. ملت مسلمان ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همیشه شاهد توطئه‌های آمریکا و اذناب آن بر علیه نظام اسلامی و مردم ایران بوده است، بحمدالله با پایمردی و استقامت ملت، هیچکدام از این توطئه‌ها موفق نبوده و سردمداران آمریکای تروریست پرور ناکامی‌های پیاپی را تجربه کرده‌اند. یوم الله سیزده آبان، روز تبلور نفرت درونی ملت شریف ایران نسبت به استکبار جهانی است. روزی است که یادآور سه واقعه تاریخی مهم در تحقق اراده راسخ ملت بزرگ ایران در مقابل کینه‌ توزی‌های شیطان بزرگ است، از تبعید امام امت (ره) به دلیل ایستادگی در مخالفت با قانون ظالمانه آمریکایی کاپیتولاسیون، تا کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ. سه رخداد بزرگی که وجه مشترک همه آن‌، ویژگی «استکبار ستیزی، استقلال طلبی و آزادی خواهی» ملت مبارز، مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی است.

 

در پایان بیانیه ائمه جمعه، جماعات مساجد و مدیران مدارس علمیه اهل سنت استان تصریح نموده اند: در 13 آبان امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و رعایت نمودن دستورالعمل های بهداشتی شاید امکان تجمع و راهپیمایی علیه سران کفر و ظلم از جمله آمریکای جنایتکار و دیگرجیره خوارانش نباشد؛ ولاکن ما می توانیم با دعا نمودن به درگاه حق تعالی؛ از پروردگاران بخواهیم که هرچه زودتر ریشه مستکبرین و تروریست های جهانی که امروز اقدام به خونریزی و درگیرهای داخلی در کشورهای مسلمان نشین می نمایند و با اهانت های گستاخانه به رحمت العالمین و پیامبر صلح و دوستی و مهربانی حضرت محمد(ص) سعی در ایجاد اسلام هراسی دارند، از زمین بخشکاند و تمامی توطئه های و دسیسه های دشمنان قرآن و رسول الله را به خودشان برگرداند.

((جامعه روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی))

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک