جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۴/۱۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۳۲۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ساعت ۱۲:۲۱
سرپرست اداره صمت راز و جرگلان:

۲۱ واحد صنفی راز و جرگلان به دلیل تخلف بهداشتی پلمپ شد

ناصر قدیمی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در شهرستان راز و جرگلان  21 واحد صنفی بع دلیل انجام تخلفات بهداشتی پلمپ شدند.
21 واحد صنفی راز و جرگلان به دلیل تخلف بهداشتی پلمپ شد,

ناصرقدیمی، سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، درباره بهداشت محیط نانوایی ها و نانوایان سطح شهرستان اظهار کرد: در  اکثر نانوایی ها، نانوایان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده می کنند.

قدیمی افزود: در سطح شهرستان چند مورد تخلف در زمینه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در رسته نانوایان رویت شده است که اداره صمت با متخلفین بر اساس مقررات تعزیرات حکومتی و قوانین نظام حکومتی برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در طول7 ماه گذشته چند نانوایی به علت تخلفات بهداشتی و آرد پلمپ شدند، ادامه داد:  به عده ای هم تذکر داده شده  و به این واحدهای متخلف مهلت داده شده تا بعد از رفع تخلفات بهداشتی و صنفی شروع به کار کنند.

وی همچنین در مورد سهمیه نان در شهرستان گفت: هرخبازی دارای سهمیه مشخص آرد بوده و نظارت و بازرسی در حوزه آرد و نان توسط اداره صمت و اعضای کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان صورت می گیرد.

سرپرست اداره صمت شهرستان راز و جرگلان گفت: در این راستا در سال 99، سه پرونده عرضه آردهای خارج از شبکه، به تعداد 94 کیسه کشف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

قدیمی خاطرنشان کرد: همچنین 4 پرونده در زمینه کم فروشی آرد در شهرستان تشکیل شده است.

وی اشاره ای هم به صحبت های رئیس اتحادیه نانوایان کرد و گفت:با توجه به اینکه قوت اصلی مردم شهرستان نان می باشد  با رشد قیمت کالاهای اساسی، میزان مصرف نان نسبت به ابتدای سال رشد چشمگیری داشته است.

وی گفت: در حال حاضر کیفیت نان به جز چند مورد انگشت شمار که حدود 10% از نانوایی ها را شامل می شوند،مناسب است چون کاخانه ها آرد مناسبی را در این فصل از سال تهیه می کنند و به دست نانوایان می رسانند.

 وی در مورد کمبود نانوایی نسبت به جمعیت مردم در سطح شهرستان گفت: با توجه به شرایط روز و نیاز به نان که قوت اصلی مردم شهرستان می باشد به تعدادی نانوایی در قالب یارانه ای و غیر یارانه ای نیاز داریم.

قدیمی خاطرنشان کرد: همشهریان می توانند در صورت مشاهده تخلفات نانوایان با سامانه 124 (اداره صمت شهرستان) تماس گرفته و اطلاع دهند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک